۱۳۸۶ آذر ۲۶, دوشنبه

چکمه چه کوتاه چه بلند اشکال دارد

چکمه چه کوتاه چه بلند اشکال دارد
خبرگزاری ایسنا: فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ در پاسخ به اظهارات اخير سخنگوي دولت درخصوص نحوه برخورد نيروي انتظامي در طرح هاي امنيت اجتماعي گفت؛ ما اظهارنظر سخنگوي دولت را مطالعه کرديم و متوجه شديم که دغدغه ايشان ناشي از برخي نگراني ها در زمينه برخوردهاست، اين درحالي است که خود نيروي انتظامي نيز همواره سعي داشته موارد تخلف همکاران را رصد کند، البته در اظهارنظر آقاي الهام مورد خاصي از برخورد ذکر نشد و کاملاً مشخص است که با خود طرح مشکلي ندارند.
سردار رادان افزود؛ بعيد به نظر مي رسد که سخنگوي دولت با اين طرح مشکل داشته باشد و اين درحالي است که ما ملزم به اجراي قانون هستيم و با عهدي که با مردم بسته ايم در موضوع اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي به صورت پايدار عمل خواهيم کرد.
وي درباره طرح موضوع «تبرج» که چندي پيش از سوي وي در بحث برخورد با بدپوششي زمستاني عنوان شده بود، به ايسنا گفت؛ اساساً از روز اول در بحث بدپوششي و امنيت اخلاقي، موضوعات قانوني را مدنظر قرار داده ايم.
رادان افزود؛ چندي پيش يکي از خبرنگاران پرسشي درباره مصاديق شرعي برخورد با بدپوششي مطرح کرد که ما نيز در جواب موضوع «تبرج» را مطرح کرديم.
وي با اعلام اينکه بحث نيروي انتظامي اين است که اجراي قانون حتماً بايد با مباني محکمي انجام شود، گفت؛ برخي همکاران نيز از من به خاطر طرح اين موضوع ايراد گرفتند؛ البته ما نمي خواهيم وارد آن حوزه شويم چرا که علماي بزرگ بايد درباره آن نظر دهند.
رادان در عين حال تاکيد کرد؛ اگر هم موضوع، «تبرج» نباشد، باز هم پوشيدن چکمه هاي بلند، آنگونه که برخي استفاده مي کنند، اشکال دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر