۱۳۸۶ دی ۶, پنجشنبه

تيراندازی در دانشگاه دزفول


تيراندازي در ساختمان ادبيات و علوم انساني دانشگاه آزاد اسلامي دزفول با مداخله بموقع پليس پايان يافت.


به دنبال وقوع تيراندازي هوايي در ساختمان امام خميني (ره) دانشگاه آزاد اسلامي دزفول، پليس دانشجوي مسلح را وادار به تسليم کرد. سرهنگ مهدي احمدي، مسوول اطلاع رساني ستاد فرماندهي نيروي انتظامي در اين باره گفت: مقارن ساعت 11.10 ديروز چهارشنبه پنجم دي ماه ، دانشجوي 22 ساله با ورود به ساختمان امام خميني (ره) دانشکده ادبيات و علوم انساني دانشگاه آزاد اسلامي دزفول، 3 تير هوايي شليک کرده و به اين ترتيب دانشجويان وحشت زده با همکلاسي 22 ساله خود در حالي مواجه شدند که قصد انتقامگيري از يکي از دانشجويان پسر اين دانشکده را داشت.

وي افزود: بلافاصله با اعلام اين حادثه به مرکز فوريت هاي پليسي 110، ماموران نزديکترين کلانتري به محل اعزام شدند و مشخص شد حادثه تيراندازي بر اثر انتقامجويي يکي از دانشجويان از همکلاسي اش به دليل خواستگاري از دختر مورد علاقه او در دانشکده بوده است.

به اين ترتيب که جوان دانشجو با تهيه يک قبضه کلت کمري به دانشکده آمده و با تيراندازي در طبقه همکف، موجب وحشت همکلاسي هايش شده بود.

اين گزارش حاکي است: با مداخله بموقع ماموران پليس و همکاري حراست دانشگاه، اين دانشجو، خود را تسليم پليس کرد و ماجرا مقارن ساعت 12.15 با دستگيري وي که به تيراندازي و برهم زدن نظم و امنيت دانشگاه متهم است، بدون وقوع حادثه اي پايان يافت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر