۱۳۸۶ دی ۹, یکشنبه

جوك رشتي 1



رشتی میره کلاس غیرت . شب زنش پامیشه بره دستشویی رشتی میگه کجا میری زنه میگه «
دارم میرم دستشویی رشتی میگه بشین خودم میرم
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

یه رشتی یه کتاب می نویسه اول کتابش برای احترام می نویسه: تقدیم به پدرم که صمیمی «
ترین دوست بابام بود
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

دختر رشتی تو خیابون میرفته یه هو یه پسره محکم بغلش میکنه دختره میگه ببین تا «
هزار میشمارم اگه ولم نکنی جیغ میزنم
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی میره خونه میبینه یه مرده تو خونشون با زنش نشسته .. «
میاد جلو میگه تو کی هستی با زن من نشستی ... طرف میگه راستش من
خلبانم اما هواپیما سقوط کرد افتادم تو خونه شما ... رشتی یه نگاه میکنه
میگه این ارتش هم چه خر تو خریه ها ، دیروز هم یکی از نیرو دریائی
کشتی شون غرق شده بود نزدیک بود تو وان حموم غرق بشه
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

زن رشتی میره خط مقدم بر می گرده می پرسن چه کار مفیدی انجام دادی «
دستاشو می گذاره رو شکمش می گه یه بچه عراقی اسیر کردم
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی میره به دوستاش می گه یه زن گرفتم سفید . توپوله . خوشگله . کوفتتون بشه «
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی می ره تهران شورت بفروشه کارش می گیره زنگ می زنه به زنش «
می گه نمی دونی من اینجا با شورت چی کار کردم!
زنش می گه اووووو تو نمی دونی من اینجا بی شورت چی کار کردم.
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی میره عسلویه کار کنه، زنش ماهی 2 میلیون براش می‌فرسته «
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی میگه شدت زلزله اونقدر زیاد بود که زنم رو 10 تا کوچه بالاتر از زیر آوار «
پیدا کردم.
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

فرمانده به رشتی میگه: این چیه دستته؟ میگه: ناموسمه قربان. فرمانده میگه: نه «
احمق! این تفنگته. به کسی ندیش ها!
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی زنشو کتک میزنه. به جرم تخریب اموال عمومی میگیرنش «
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

به رشتی میگن توو خونه ت مرد سالاریه یا زن سالاری؟میگه: هیچکدوم .... «
مرد م سالاریه!!
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

به رشتی گفتن خانومتو دیدیم توو ماکـ..سیمای یه مرد غریبه که صدو شصت - هفتاد «
تا میرفتن ...خوش غیرت: این که چیزی نیست که ماکـ..سیما بیشتر از اینا هم میره!!
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

زن رشتیا: کلاهک هسته ای حق مسلم ماست!!! «
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی از سربازی برمیگرده باباش میگه برات زن گرفتیم ....اینم بچه ات «
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

یه روز به یه رشتی میگن زنت چه جوریه؟رشتی میگه:هر کی کرده راضیه!!!! «
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی میاد تهران بچه دار میشه٬اسمش رو میگذاره هدیه تهرانی!!!! «
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

یه روز یه رشتی میره خونه مبینه زنش تنهاست میگه وای عجب توهمی «
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی زنش حامله نمیشده . یه روز از خونش میندازش بیرون بهش میگه تا حامله «
نشدی حق نداری پاتو بذاری تو این خونه
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی میره سر قبر زنش میگه خدا تو رو بیامرزه اولین شبی هستش که «
میدونم کجا میخوابی
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

اخرین پیام شهری تنظیم خانواده در رشت بر روی بیلبوردهای تبلیغات: «
مادرم دوپدر کافیست
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

یه رشتی کامیون می خره پشت کامیونش می نویسه : رسوای عالم مادر «
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی به زنش می‌گه خانوم جان راستشو بگو : تا حالا چند نفر پیشت خوابیدن زنش «
می‌گه :به جان تو فقط خودت بقیه همشون بیدار بودن
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی بچه دار نمیشده، در خونشون یک تابلو میزنه که: هم اکنون به یاری سبزتان «
نیازمندیم
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی خواجه بوده بهش میگن چرا این جوری شدی میگه از بابام به ارث بردم «
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

یه رشتی می پرسن ماشین مدل بالا خوبه یا زن خوشگل میگه زن «
خوشگل می پرسن چرا ؟ میگه ماشین مدل بالا اگه خراب شد
خرج داره ولی زن خوشگل اگه خراب شد درآمد داره
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی یه می ره خونه و می بینه زنش با یکی توی حمومه، غیرتی «
می شه و آبگرم کن رو خاموش می کنه.
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی بچه دار میشه، در خونشون یه تابلو میزنه: «
با تشکر و قدردانی از اهالی محل!
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

رشتی داشته واسه رفیقش تعریف میکرده که: آره دیروز رفتم خونه «
دیدم یه جفت کفش دم دره، شک کردم. رفتم جلوتر دیدم یه لباس مردونه
هم افتاده رو زمین، بیشتر شک کردم. رفیقش می‌پرسه: خوب بعد چی شد؟
میگه:هیچی ‌رفتم جلوتر، دیدم یکی از لباسای خانم هم افتاده رو زمین،
بدجوری شک کردم. رفیقش میگه: خوب؟! میگه: رفتم در اتاق خواب رو باز
کردم... رفیقش میگه: خوب؟! رشتی میگه: هیچی شکم برطرف شد
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

به رشتی می گن پسر حسن آقا ترتیب زنتو داده !! می گه: «
اوووو…ماشاالله چه بزرگ شده
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

یکی ازین لات و لوتای هیکلی تهرونی میره تو یک عرق فروشی تو رشت. «
خلاصه یک گیلاس عرق سفارش میده، میره وسط سالن وامیسته،
یک ضرب گیلاسشو میره بالا و ‌میگه: اونایی که طرف چپم نشستن،
همشون مادر به خطان! کسی مشکلی داره؟! ملت همه جفت می‌کنند،
هیچکی صداش در نمیاد. بعد یک گیلاس عرق دیگه میگیره،‌ یکجا میره بالا،‌ میگه:
اونایی که طرف راستم نشستن، ‌همشون زن قحبن! کسی مشکلی داره؟!
باز کسی خایه نمی‌کنه چیزی بگه. یهو یک رشتیه یکلی از طرف راست بلند
میشه، آروم-آروم میاد طرف یارو. یارو میگه: عمو! شوما مشکلی داری؟!
رشتی میگه: نه قربون! من فقط طرف اشتباه نشستم!
............ ......... ......... ......... ......... ......... ......... .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر