۱۳۸۶ دی ۱۵, شنبه

یورش نیروی انتظامی به آرایشگاه های کرج

یورش نیروی انتظامی به آرایشگاه های کرج

خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی استان تهران گفت هشت اکیپ از زنان پلیس، آرایشگاه های بانوان در کرج را مورد بازرسی قرار می دهند.

سردار رضا زارعی اظهار داشت: یکی از اماکنی که پاتوق افراد خلافکار است و گزارشات مختلف مردمی مبنی بر عملکردهای خلاف آنان به پلیس 110 تذکر داده شده، آرایشگاه های زنانه بوده که تاکنون جز بازدیدهای صنفی از سوی پلیس توجهی به آنان نشده بود.

وی افزود پلیس استان تهران با توجه به اهمیت موضوع، هشت اکیپ پلیس زن را مامور کرده است که طی این ماه از تمامی آرایشگاه ها بازدید کنند و تاکنون بیش از 100 آرایشگاه مورد بازبینی قرار گرفته است که در تعدادی از این اماکن سی دی های غیراخلاقی، تصاویر زننده، دستگاه های غیر بهداشتی خالکوبی و ... کشف و ضبط شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید برای حفظ امنیت جامعه تمامی اماکنی که احتمال رشد جرائم در آن وجود دارد به صورت مستمر و مداوم مورد بازبینی مراجع صنفی و نیروی انتظامی قرار گیرد تا مجرمان در هیچ مکانی احساس آسودگی نداشته باشند.

سردار زارعی یادآور شد: همچنین در این ماه 551 محل توزیع و تولید پوشاک مورد بازبینی قرار گرفت که تعداد زیادی از آنها به دلیل داشتن لباس هایی با مارک های گروه های غیراخلاقی و.. پلمپ شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر