۱۳۸۶ دی ۳۰, یکشنبه

اس ام اس عاشفانه جديد بهمن ماه 86

اس ام اس عاشفانه جديد بهمن ماه 86

هرگز براي عاشق شدن به دنبال باران و بهار و بابونه نباش گاهي در انتهاي خارهاي يك كاكتوس به غنچه اي ميرسي كه ماه را بر لبانت مي نشاند
هر قطره اشك نشانه غمه، هر سكوت نشانه تنهائيست، هر لبخند نشانه مهرباني
و هر sms نشانه اي از دلتنگي من براي تو
تصوير چشمان تو را در رويا ها كشيدم، باغ گلي از جنس مريم ها كشيدم، تو گم شدي در جاده هاي ساكت و دور، من هم به دنبال نفس هايت دويدم
تو اون فرشته اي كه وقتي در فصل بهار قدم ميزني برگ درختان انتظار پائيز را مي كشند تا جاي پاهات رو بوسه بزنند
كاش مي شد عطش زمزمه ياد تو را در شط فاصله ها شست و فراموشت كرد

خوردن شیرینی خیلی راحته٬ خوندن داستان شیرین هم راحته٬ اما پیدا کردن دوست شیرین خیلی سخته! تو چطوری منو پیدا کردی؟

تنهايي، اين واژه را بلندترين شاخه درخت خوب مي فهمد
جاده عشق همسفر مي خواست و من، تو را برگزيدم به خاطر قلب مهربانت
كاش بداني روشن ترين ستاره بخت مني . پس بتاب و دنياي مرا روشن كن .
من تو را پرسيدم : ايا خدا تنهاست؟ گفتي خدا هر جا همراه آدم هاست، گفتي خدا خوب است، گفتي كه زيباروست، هر انچه ما داريم گفتي فقط از اوست
عهد کردم اگر بوسه داد توبه کنم... بوسه اي داد چو برداشت لب از روي لبم توبه کردم که دگر بوسه بي جا نکنم
تقديم به آن نگاهي که تمام هستي و دلم فداي اوست : طلايي ترين روزها ، ارزاني نگاه مهربانت و بغل بغل گل مريم پيشکش قلب مهربانت...
الان هوا بارونيه شديد . باد مي وزه شديد . من دوست دارم شديد . عاشق شدم شديد . دقيقا الان من يه ادم بي جنبه بارون نديده ام شديد .
دنيا را برايت شاد شاد و شادي را برايت دنيا دنيا ارزومندم
بهترين لذت دنيا زمانيه كه اصلا انتظارش رو نداري و زيباترين اونا دوست داشتن است . پس حالا كه انتظارش رو نداري، دوستت دارم
بتاب خورشيد من ، تا ميتوانی بتاب بر زمين و آسمان . بدان من در سينه خورشيدی بس عظيم دارم ، بتاب خورشيدم، با تو هستم و با تو جان ميگيرم
اينجا، آسمان از دل من تيره تر است . روزگارم ابري است . من اگر تنهايم، ياد تو با من هست! مهربانم، روزگار ابري است كاش اين بار جاي خورشيد تو افتاب شوي!
رخ زیبای تو را خال زدم بر بدنم تا بماند یادگار بدنت در کفنم...
من به زيبايي چشمان تو غمگين ماندم وبه اندازه هر برق نگاهت به نگاهي نگران، تو به اندازه تمام تنهايي من شاد بمان
براي مردن افتادن از هيچ ارتفاعي لازم نيست ..
فقط کافيه که از چشماي تو بيفتم !
براي رسيدن به تو لحظه ها را سفر كردم، اما تو به اندازه فاصله ها از من دوري
هر چی عشقه با نگینش هر چی خوبه بهترینش آسمونا با زمینش همشون فدای تو
به صليب سينه هايت ، به خماري نگاهت ، به غروب غم گرفته ، به تمام خواب هايت ، که در اين جهان هستي ، گل من فقط تو هستي
يادته يه روز گفتي چه كسي مي خواهد من و تو ما نشويم؟ عكسشو بده جنازه شو تحويل بگير! خودت بگو چي شد كه امروز به جاي جسدش كارت دعوت عروسي تون به دستم رسيد
خدايا به هر كه دوست مي داري بياموز كه sms 15 تومن بيشتر نيست و به هر كه بيشتر دوست مي داري بياموز كه ارزش يك دوست بيش از 15 تومن است .
تنها تكيه گاهم بود ان كه با اولين نسيم در هم شكست
ديروز ما زندگي را به بازي گرفته بوديم، امروز او ما را به بازي گرفته... اما فردا چه خواهد شد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر