۱۳۸۷ بهمن ۴, جمعه

محافظت از کارت گرافیک PowerStrip 3.76

کارت گرافیک یکی از مهم ترین مولفه ها در کیفیت نمایشگر سیستم ها می باشد بنابراین با توجه به این اهمیت لازم است تا بتوانید کنترل بیشتری بر جزئیات و تنظیمات این قطعه سخت افزاری داشته باشید . گر چه درایور کارت های گرافیک تا حدی این کنترل را به شما می دهند اما پر واضح است که این کنترل بسیار محدود بوده و به شما اجازه دسترسی به کلیه تنظیمات کارت گرافیک را نخواهد داد.

برای جبران این خلاء احتیاج به نرم افزاری دارید تا بتواند دسترسی بیشتری بر کنترل های کارت گرافیک به خصوص در سیستم هایی که از چند کارت گرافیک و یا چند مانیتور استفاده می کنند ، ایجاد کند . برخی از این کنترل ها عبارتند از : ابزارهای اصلاح رنگ ، تنظیمات هندسی صفحه نمایش و کنترل زمان سنج کارت گرافیک یکی از قابلیت های منحصر به فرد این برنامه این است که می تواند سرعت ساعت کارت گرافیک و یا تنظیمات کارایی آن را با توجه به نوع برنامه ای که کاربر اجرا کرده است به صورت اتوماتیک تغییر داده و پس از بسته شدن برنامه مجددا تنظیمات را به حالت پیش فرض برگرداند ( البته لازم است که کاربر قبلا تغییراتی را که لازم است پس از اجرای برخی از برنامه ها در کارت گرافیک اعمال شوند را برای برنامه تعریف کرده باش). با استفاده از این نرم افزار همچنین می توانید آیکون های دسکتاپ را مدیریت کرده و منابع سیستمی ویندوز را مانیتور کنید . امکان بهینه سازی حافظه فیزیکی سیستم ، نیز از دیگر قابلیت های این برنامه است .
کارتهاي گرافيکي همانند venerable Matrox Millennium را پشتيباني مي کند. در اين نسخه کارت هاي گرافيک ATI سري HD ۳۸۰۰ را پشتيباني مي کند. در واقع تنها برنامه اي است که در نوع خودش تک مي باشد. اين نرم افزار از چيپست هاي جديد و قديمي گرفته و حتي بر روي ويندوز ويستا سري ۶۴ بيتي اون را هم پشتيباني مي کند. با رفتن به قسمت سيستم تراي ويندوز مي توانيد به چيزي حدود ۵۰۰ کنترل مختلف براي کارت گرافیک مختلف دسترسي پيدا کنيد.
برگرداندن تغييرات طبيعي و قابليت سفارشي کردن تغييرات مخصوص یک برنامه از ديگر قابليت هاي اين مجموعه مي باشد. يکي ديگر از قابليت هاي اين مجموعه قابليت تنظيم براي بازي مي باشد که شما با مي توانيد ميزان هرتز را حتي با مميز شناور نيز کنترل کنيد واقعا ارزيابي و دقت اين نرم افزار بي نظير مي باشد.
با استفاده از نرم افزار POWERSTRIP ، می توانید از کارت گرافیک خود همچون یک حرفه ای استفاده کنید .



دانلود با حجم ۱.۵ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر