۱۳۸۷ بهمن ۴, جمعه

ابزار هاي بي نظير تحت داس Hiren's BootCD 9.1

سي دي بوت يا Bootable CD ، سي دي هايي هستند كه بدون نياز به وجود ويندوز در سيستم ، بصورت خود كار ،در محيط Dos اجراشده و امكانات مختلفي را در اختيار كاربر قرار ميدهند.

Hiren's BootCD محصولي رايگان و جادويي بي نظير از وب سايت Ntlworld است كه مجموعه اي از ابزارهاي كاربردي و Utiliti تحت Dos را در قالب يك سي دي كامل گرد هم آورده تا قدرت مانور شما در محيط Dos را چندين برابر افزايش دهد!
اين سي دي مجموعه اي از ابزارهاي بي نظير تحت داس را بصورت خودكار اجرا نموده و به شما امكان ميدهد تا پس از انتخاب برنامه مورد نظر ، آن را اجرا نموده و به پارتيشن بندي هارد ديسك ، تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات ، بازيابي اطلاعات پارتيشن ها ، ويروس يابي سيستم ، مشاهده تصاوير ، ويرايش Password ها و بسياري اعمال ديگر بپردازيد.

اين مجموعه به صورت كاملا رايگان در قالب يك فايل Iso از طريق لينك هاي زير قابل دانلود ميباشد.
پس از دانلود دو فابل فشرده، ابتدا زيپ آن ها را باز نموده و سپس فايل ISO موجود در آن ها را با استفاده از يك برنامه رايت ، مانند Nero بروي يك CD خام رايت كنيد.
حال سيستم خود را ري استارت نموده و پس از قرار دادن سي دي مذكور در CD ROM، سيستم را با CD بوت نماييد، تا وارد برنامه هاي Hiren's BootCD شويد، حاب برنامه مورد نظر را انتخاب نموده و لذت ببريد.
با مراجعه به اين بخش ، از قابليت هاي اين CD و نرم افزارهاي موجود در آن مطلع شويد.

لازم به ذكر است كه به هيچ عنوان از نرم افزار هايي كه با آن ها آشنايي نداريد استفاده نكنيد، ممكن است براي اطلاعات موجود در هارد ديسك شما گران تمام شود!

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید



دانلود با حجم ۷۲.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نکته : پس از خارج کردن فایل از حالت فشرده به وسیله یک نرم افزار رایت مانند Nero یا Alcohol فایل Hiren's.BootCD.9.1.iso بر روی سی دی رایت کتید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر