۱۳۸۷ بهمن ۴, جمعه

GMail Desktop Studio.1.1.0.6

همونطور كه مي‌دونيد كمپاني بزرگ گوگل با راه‌اندازي سيستم Mail Server خودش تونست ظرف مدت كمي بازار پر رونق نامه‌هاي الكترونيكي رو به اندازه‌ي زيادي تصرف كنه.
اين بازار نيازمند طرح‌ها و ايده‌هاي جديدي براي بالا نگه داشتن تعداد مشتريان نيز هست كه خوب شركت گوگل هم از اين امر غافل نبوده و مرتب طرح‌ها و ايده‌هاي جديدي رو براي كاربران اين سرويس ارائه كرده.

برنامه‌ي GMail Desktop Studio نام برنامه‌اي است كه به شما رو قادر مي‌سازه تا با حداكثر سرعت به Mail هاتون دسترسي داشته باشيد. اين برنامه‌ي بسيار كوچك مي‌تواند تا حد بسيار زيادي شما را در رسيدن به اهداف تجاريتان ياري نمايد.

طريقه‌ي كار اين برنامه به اين شكل است كه شما با ساختن يك اكانت در GMail ( البته در صورت نداشتن اكانت، و اگر هم از قبل اين كار را انجام داده‌ايد ديگر نيازي به اين كار نيست ) و انجام تنظيمات مربوط به آن مي‌توانيد برنامه را طوري تنظيم كنيد كه مثلاً هر 1 دقيقه يا هر چند دقيقه‌اي كه شما مي‌خواهيد به Inbox شما سر بزند و نامه‌ها را براي شما نمايش دهد.
اين برنامه با قرار گرفتن در كنار ساعت در Taskbar سرعت دسترسي به Inbox شما را به طور چشمگيري كاهش مي‌دهد. شما حتي مي‌توانيد تنها با 2 كليك روي اين برنامه به صفحه‌ي ارسال ايميل برويد و به سادگي ايمل‌هاي خود را ارسال و دريافت نماييد.



دانلود با حجم ۵ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر