۱۳۸۷ بهمن ۴, جمعه

کنترل دما CPU Hot CPU Tester Pro 4

CPU اصلی ترین بخش سخت افزاری در یک کامپیوتر به حساب می آید. اگر زمانی cpu در یک کامپیوتر دچار اختلال شود در واقع مغز کامپیوتر است که درگیر اختلال می باشد. نرم افزار ها و قطعات سخت افزاری از طریق پردازنده مرکزی ( Cpu ) با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

کنترل دمای پردازنده یکی از مهم ترین اصول برای نگهداری پردازنده در شرایط مطلوب است. معمولا استفاده از چندین نرم افزار که حجم بزرگی از حافظه را اشغال می کنند به طور همزمان باعث بالا رفتن بسیار زیاد پردازنده شده و در این شرایط معمولا سیستم دچار اختلال می شود و در اصطلاح هنگ می کند.

برای جلوگیری از بروز این گونه مشکلات نرم افزار هایی طراحی شدند که وظیفه آن ها کنترل دما و تمامی فعالیت های پردازنده است و گزارشی لحظه به لحظه از کارکرد پردازنده به همراه جزییات در اختیار شما قرار می دهند.

Hot CPU Tester Pro نرم افزاریست که برای کنترل و نظارت بر عملکرد و سلامتی پردازنده طراحی شده است. این نرم افزار علاوه بر کنترل CPU دیگر سخت افزار های کامیپوتر را نیز نظارت میکند.

این برنامه مشکلات و خطاهای قسمت هایی همچون مادربرد ، هارد دیسک ، سخت افزار هایی که دچار اختلال های نرم افزاری و یا سخت افزاری می باشند را به شما نشان می دهد.

تعدادی از ویژگی های این برنامه را می توانید در زیر مشاهده کنید:

- شناسایی قسمت های سالم و بدون نقص سیستم و زیر مجموعه های آن ها

- چک کردن Cup ، chipset ، مادربرد ، حافظه و ... دیگر سخت افزارهای سیستم برای کشف خرابی های احتمالی

- پشتیبانی کامل از کامپیوتر های x64 ( محصولات کمپانی های AMD64 Technology,Intel® EM64T )

- این نرم افزار به گونه ای طراحی شده و دارای این توانایی می باشد تا بر روی سیستم هایی که از روش multi-processor ( چند پردازنده ای ) بهره می برند نیز قابل استفاده شود.

- چک کردن مشکلات سخت افزاری هارد دیسک و درایوهای شما

- همچنین این برنامه در صورت بروز شرایطی که منجر به بالا رفتن کارکرد cpu و امکان هنگ کردن سیستم باشد با کنترل پردازنده و و برنامه ها از این مشکل جلوگیری کرده و دیگر سیستم دچار مختل شدن نمی شود.

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید



دانلود نرم افزار با حجم ۱.۶ مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر