۱۳۸۷ بهمن ۴, جمعه

Ashampoo ClipFinder v1.52 نرم افزار کاربردی در زمینه ی آهنگها و تصاویر

پس از طراحی شاهکارهایی در زمینهء آهنگها و تصاویر از شرکت Ashampoo, اکنون نوبت به مبحث نقل و انتقال فایلهای ویدوئویی می رسد. با کمک برنامهء Ashampoo ClipFinder, کلیپ ویدوئویی مورد نظر خود را از سایتهایی نظیر YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video, sevenload و Dailymotion بدون هیچ گونه درنگی, تنها با چند کلیک ماوس یافته و دانلود نمایید.

چندین سال از عمرسایتهای نقل و انتقال آنلاین ویدئو کلیپ از قبیل YouTube.com, MyVideo.de, VideU.de و ClipFish. میگذرد و برخی از آنها تا به حال به خدایان اینترنتی در زمینه اشتراک آنلاین کلیپهای ویدوئویی مبدل گشته اند, و دارای بسیاری فایلهای جالب و مبتکرانه کوتاه و دیدنی در خود میباشند. این روزها برای اغلب کاربران اینترنتی پیش می آید که در بین کار و یا دیگر اوقات زندگی روزمره برای زنگ تفریح هم که شده به این سایتها رجوع کرده و از منابع ویدئویی جذاب آنها لذت میبرند و همچنان به نظر میرسد که بیشتر مردم برای پیدا کردن و دانلود کلیپ ویدئویی از یو توب و سایتهای مشابه اش, برنامه خاصی استفاده نمی نمایند ولی Ashampoo ClipFinder قابلیتهایی فراتر ازدیگر برنامه ها ارائه میکند؛ به طوریکه شما توسط این برنامه قادر به داونلود و ذخیرهء فوری کلیپهای کوتاه با فرمتهای مختلف بر روی کامپیوتر خود خواهید بود. پس اگر شما به دنبال ابزاری جامع برای داونلود کلیپهای ویدئویی هستید پیشنهاد میکنیم فرصت استفاده از این برنامه را از دست ندهید.

Ashampoo ClipFinder

, اطلاعات متنوعی متناسب با کلیپ مورد نظر شما از قبیل حجم فایل, اسم فیلم و دیگر تفاصیل و جزئیات در مورد فیلمها به شما نشان میدهد و تنها با یک کلیک ساده, فیلم انتخابی شما را به نمایش در می آورد و همچنان بدون هیچ گونه مشکلی قادر به ذخیره آن در کامپیوتر شما میباشد. دیگر قابلیت متمایز در این نرم افزار قابل دسترس بودن آن در هر زمان میباشد, بطوریکه نیازی به وصل بودن به اینترنت به صورت همیشگی نداشته و به شما این امکان را میدهد تا لینک ویدئوی دلخواه خود را در قسمت لینکهای "مورد علاقه" ذخیره نموده و در هر زمان حتی بدون دسترسی به اینترنت نیز به تماشای آنها بپردازید.

ویژگیهای برنامه:

فایلهای آنلاین ویدئویی مرتبط با کلمه جستجو شدهء شما را می یابد.
سایتهای محبوب انتقال ویدئو همانند YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video, sevenload, Dailymotion, MySpace, Metacafe, Veoh, Livevideo.com, blip.tv, Yahoo! Video و IFILM را پشتیبانی می نماید.
بازدید مستقیم تمام ویدئوهای برتر در پنجره مخصوص برنامه
نمایش حجم, جزئیات و نام فیلمها
نمایش فیلم در پنجرهء Ashampoo ClipFinder بطور مستقیم
داونلود فایل ویدئویی با فرمت FLV, مستقیما بر روی هارد دیسک شما
فایلهای مورد علاقه شما در یک پوشه جداگانه گردآوری میشود
قابلیت تعویض Skin نمایشی برنامه



دانلود با حجم ۹.۲ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر