۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۴, شنبه

ساخت واحدهای مسکونی در ونزوئلا؛ مدرسه کانکسی در تهران

ساخت واحدهای مسکونی در ونزوئلا؛ مدرسه کانکسی در تهران

خبرگزاری حکومتی ایسکانیوز : مدرسه ابتدایی "عارف نسب" واقع در جنوب محله سعادن آباد تهران به دلایل نامعلومی در 7 کانکس اداره می شود .

این مدرسه کانکسی در حیات مدرسه رو به تخریب اداره می شود که مجموعه کلاسها، سرویس بهداشتی، انباری ،بوفه ، دفتر و کتابخانه مدرسه را 7 کانکس تشکیل می دهد که این مدرسه بدلیل قرار گرفتن در مسیل رود و همچنین قرار گرفتن در کمربند فضای سبز شهرداری تهران رو به تخریب است و مسئولین آن به همراه 120 دانش آموز مجبور هستند در کانکس مستقر شوند .

هنوز دلیل واضح و مشخصی برای این مسئله وجود ندارد و مسئولین سازمان آموزش و پرورش شهر تهران جوابگوی این مسئله نیستند و اظهار بی اطلاعی می کنند

***

ساخت 7000 واحد مسکونی توسط رژیم در ونزوئلا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع و معادن جمهوری اسلامی، محرابيان وزير صنايع و معادن که به ونزوئلا سفر کرده به اسنادي که براي امضاء با ونزوئلا تهيه شده اشاره کرد و گفت اين قراردادها اکنون آماده امضا است.

محرابيان از جمله به طرح جامع تبديل مناطق حاشيه نشين اطراف شهر کاراکاس به منازل مسکوني ويژه که به وسيله وزارت مسکن و شهرسازي جمهوری اسلامی تهيه شده اشاره کرد که طرح ساخت هفت هزار واحد مسکونی از جمله آنها است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر