۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

دانلود برنامه Portable DownloadStudio 5.2.1.0


DownloadStudio نهایی اینترنت مدیریت دانلود که میشود همه چیز را در وب سایت است. کامل آن برای دانلود فایل ها ، برنامه ها ، عکسها ، صدا ، ویدئو ، وب سایت کامل و سایت های FTP کامل از اینترنت می باشد.

بر خلاف دیگر مدیران دریافت که فقط دریافت فایل منفرد ، DownloadStudio می تواند دریافت کامل وب سایت ، سایت های FTP کامل ، تصاویر را از سایت های وب ، جریان صوتی و ویدئوها.

DownloadStudio مدیر دانلود اینترنت را با مرورگر ادغام شده است. ویژگیهایی مانند سرعت ، چند دانلود اتصال ؛ کاشف سایت بصری ؛ برگزار رده ؛ ساخته شده در مرورگر فایل تصویر بند انگشتی. کاشف سایت بصری است که اجازه می دهد که کسب می کنید 'زیر کاپوت -' از وب سایت های مورد علاقه شما برای دیدن چه فایل ها استفاده می شوند به آنها کنید.

این به شما اجازه می دهد فقط برای دانلود فایل های خاص که شما علاقمند هستید وارد این عملکرد بالا ، چند رگه ، چند فن آوری های اتصال است که به شما اجازه دریافت فایل های بسیاری در آن زمان همان.

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی "DownloadStudio" :

پست Downloader فایل :
· تسریع در کل شما را از اینترنت تا حد 500 ٪!
· رزومه کاری خراب و یا شکست خورده در این هفته تا شما دانلود کنید از دست هرگز دوباره.
· آسان برای استفاده و دانلود شما را از طریق راهنماهای جادوگر تمام مراحل به فایل های دانلود ، یا استفاده از حالت یک کارشناس برای دانلود کلیک کنید ، و یا استفاده از خاموش برای دانلود بدون دانلود کلیک کنید.
· پشتیبانی از تمام پروتکل های اینترنتی مردمی ، از جمله HTTP ، ایمن FTP ، MMS و RTSP.

پرونده محدوده Downloader :
· وب سایت هایی که بسیاری از فایل ها اغلب استفاده از فایل نامگذاری کنوانسیون به موجب آن معنایی که در خود آنها با استفاده از نام یک سری از اعداد یا حروف. به عنوان مثال ، یک هنرمند مشهور عکس اشپزخانه سایت ممکن است آن را 'عکس های آنجلینا جولی به عنوان jolie001.jpg نام ، jolie002.jpg ، jolie003.jpg؟ jolie125.jpg. از این رو ، مشاهده می کنید که آنها تنها یک سری از عکس ها 1 - 125 شماره.
· به جای اجبار به انجام کار خسته کننده از دانلود هر عکس به طور جداگانه ، پرونده محدوده Downloader به شما اجازه می دهد که آدرس را وارد کنید برای یکی از عکس ها و سپس شما می توانید انواع فایل را برای دانلود مشخص کنید. در مثال فوق ، ممکن است مانند جولی نگاه [001-125]. jpg. DownloadStudio برای هر فایل در محدوده فایل برای شما دانلود کنید. و این امر امکان دانلود مجموعه ای از فایل ها بسیار مناسب و خوبی برای سایتهای گالری عکس یا سایت های موسیقی مناسب است.

Download
Hotfile | Uploading

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر