۱۳۸۷ مهر ۱۳, شنبه

نيكبخت: از پيراهن استقلال متنفرم



نيكبخت: از پيراهن استقلال متنفرم


به گزارش خبرگزاري فارس، عليرضا نيكبخت در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه دليل ناراحتي او پس از تعويض توسط افشين قطبي چه بود، اظهار داشت: من فقط از اينكه تيمم عقب بود ناراحت بودم و نمي‌توانستم بعد از تعويض لبخند بزنم.
وي ادامه داد: به من حق بدهيد كه وقتي تيمم عقب است در هنگام بيرون آمدن از زمين بغضي كه در گلويم هست خالي كنم.
نيكبخت اظهار داشت: در آن لحظه نمي‌توانستم سكوت هواداران را ببينم و لبخند زنان زمين را ترك كنم. فكر كردم اگر درون زمين باشم، مي توانم كمك بيشتري به تيم كنم.

وي خاطرنشان كرد: نمي‌دانم چرا بين اين همه بازيكن آقايان روي من مانور مي‌كنند و حتي وقتي روي نيمكت رفتم اين مسائل را رها نكردند.


اين بازيكن عنوان كرد: شرايط ما خيلي بهتر از استقلال بود، بايد با گل بيشتري آنها را مي‌برديم. فكر مي‌كنم در هر دو نيمه پرسپوليس تيم برتر ميدان بود.


نيكبخت در واكنش به توهين هواداران استقلال به وي و خانواده اش گفت: از دقيقه 1 تا 90 به من و خانواده‌ام فحاشي كردند آنها كه دم از منشور اخلاقي مي‌زنند كجايند كه به داد من برسند؟ آيا هواداران پرسپوليس يكي از بازيكنان استقلال را اينگونه مورد بي‌احترامي قرار دادند؟



اين بازيكن در پايان خاطرنشان كرد: واقعاً شرمنده خودم هستم كه هفت سال از عمرم را براي استقلال بازي كردم ديگر اين تيم را دوست ندارم و از پيراهن آبي متنفرم. اين را از صميم قلب مي گويم تا آنهايي كه به من بي احترامي كردند، بشنوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر