۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

اعتراض مردم به خوشه‌بندى‌ها یارانه

اعلام نحوه اعتراض مردم به خوشه‌بندى‌ها یارانه

مرکز آمار ایران در اطلاعیه‌ای نحوه اعتراض مردم به خوشه‌بندی خود برای دریافت یارانه نقدی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، روابط عمومی مرکز آمار ایران اعلام کرد: آن دسته از هموطنان عزیز که نسبت به خوشه خود اعتراض داشته و یا درخواست تغییر در اطلاعات قبلی خود را دارند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات کافی در اردیبهشت ماه 1389 به پایگاه‌های آماری که مکان آن متعاقباً از طریق رسانه‌های عمومی اعلام خواهد شد، مراجعه نمایند.

این مرکز از هموطنان تقاضا دارد از مراجعه حضوری به استانداری‌های سراسر کشور خودداری نمایند.

واژه های کلیدی خبر: مركز آمار - خوشه‌بندي - يارانه

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

کد رهگیری خانوار همه چيز درباره اطلاعات اقتصادي خانوار

آدرس سايت آمار ايران

همه چيز درباره اطلاعات اقتصادي خانوار
افرادي که کد رهگيري خود را گم کرده‌اند با پيام کوتاه از خوشه درآمدي خود مطلع شوند
افرادي که کد رهگيري خود را گم کرده‌اند مي‌توانند با ارسال پيامک حاوي شماره ملي سرپرست خانوار به شماره 300000 از خوشه خود مطلع شوند و چنانچه به خوشه دريافتي اعتراضي ندارند ديگر نيازي به کد رهگيري نيست، اما در صورت اعتراض به خوشه، بايد تا ارديبهشت سال آينده صبر کنند و در آن زمان با مراجعه به پايگاه‌هاي آماري با دريافت کد رهگيري، مراحل اعتراض خود را پيگيري کنند.
به گزارش خبرنگار شهر، از زمان آغاز اعلام زمان بندي براي تعيين خوشه‌بندي خانوار‌ها و ثبت تاييد يا اعتراض نسبت به آن، برخي شهروندان با سوالاتي روبرو شده‌اند ، بنابر اين گزارش عمده‌ترين سوال مربوط به كساني مي‌شود كه داراي كد رهگيري نيستند و يا كد خود را گم كرده‌اند اين گزارش بسياري از سوالات اساسي مردم را پاسخ مي‌دهد.

بنابر اين گزاش امکان آگاهي مردم از خوشه خود ازسه طريق مراجعه به وب سايت مرکز آمار(www.amar.org.ir) ، تلفن گويا و پيامک امکان پذير است.

* مراجعه به وب گاه مرکز آمار ايران

نتايج راستي آزمايي و طبقه بندي خانوار‌ها در قالب سه خوشه در آمدي براي اطلاع عموم هموطنان شرکت کننده در مرحله اول اجراي طرح از طريق وب گاه سايت اطلاع رساني مرکز آمار ايران به آدرس www.amar.org.ir از تاريخ 3/11/88 (شنبه اين هفته) قابل مشاهده است.

براساس اطلاعيه مركز آمار، اطمينان از صحت اطلاعات موجود در پايگاه اطلاعاتي طرح ، اهميت ويژه‌اي دارد و سعي شده با اتخاذتمهيداتي اصلاح آن دسته از اطلاعات خانوار که داراي خطا مي‌باشد امکان پذير شود.
مراجعه به سايت فوق براساس برنامه زمان‌بندي مشخص ذيل امکان‌پذير است و از عموم هموطنان در خواست مي‌شود در تاريخ مقرر و در حداقل زمان ممکن نسبت به تعيين وضعيت خانوار خود اقدام کنند تا به دليل حجم گسترده مراجعه به سامانه اطلاع رساني امکان مشاهده براي ساير خانوار‌ها در زمان مقرر نيز فراهم شود.


* زمان مراجعه خانوار‌ها به سايت مرکز آمار ايران*

بر اين اساس خانوار‌هاي يك و دو نفره به مدت 3 روز از تاريخ 3/11/88 تا به امروز 5/11/88 فرصت دارند تا نسبت به دريافت خوشه و تاييد يا اعتراض به آن اقدام كنند.
همچنين خانوار 3 نفره به مدت 3 روز از فردا 6/11/88 تا 8/11/88 مي‌توانند اقدام كنند
خانوار‌هاي 4 نفره نيز از 9/11/88 تا 11/11/88
خانوار‌هاي 5 نفره و بيشتر12/11/88 تا 14/11/88
بنابر اين گزارش خانوارهايي که براساس زمان بندي فوق موفق به مراجعه نشده‌اند مي‌توانند به مدت هشت روز از 15/11/88 تا 22/11/88 دوباره اقدام كنند.
براي ورود به سامانه اطلاع رساني، ضروري است اطلاعات در خواست شده شامل از کد رهگيري، کد ملي سرپرست خانوار، تعداد اعضاي خانوار و عبارت حرفي ـ عددي به طور کامل وارد شود.



* لزوم استفاده از شبکه اينترنت ملي
نکته مهم اين است که دسترسي به وبگاه ويژه طرح هدفمند کردن يارانه هاwww.amar.org.ir، فقط از طريق شبکه اينترانت ملي امکان پذير است.

بنابراين اشخاص حقيقي و حقوقي که به طور مستقيم از شبکه جهاني اينترنت استفاده مي‌کنند (همانند اينترنت موجود در اکثر دستگاه‌ها و ادارات) و يا در خارج از کشور قصد دسترسي به وبگاه ويژه طرح هدفمند کردن يارانه ها را دارند، نمي‌توانند اين سايت را مشاهده کنند و دسترسي به اين سايت صرفاً از طريق شبکه اينترنت ملي امکان پذير است.
بنابراين عموم مردم بايد براي دسترسي به سايت www.amar.org.ir ، از طريق شرکت هاي ارائه دهنده خدمات اينترنتي در داخل کشور اقدام کنند.

*استفاده از پيامک

خانوار‌ها همچنين مي‌توانند با ارسال پيامک حاوي شماره ملي سرپرست خانوار به شماره 300000 از خوشه خود مطلع شوند و چنانچه خانوار به خوشه خود اعتراض داشته باشد بايد از طريق وب گاه مرکز آمار ايران براي ثبت اعتراض و اقدام بعدي اقدام کرده و يا در ارديبهشت ماه 1389 به پايگاه‌هاي آماري مراجعه کنند.

*تماس با تلفن گويا

علاوه بر وب گاه و خدمات پيامک، امکان طلاع رساني از طريق تماس با تلفن گويا به شماره 8587-021 نيز براي استان‌هاي آذربايجان غربي ،‌کرمانشاه ،‌کرمان ،‌سيستان و بلوچستان، کردستان، چهار محال و بختياري، ‌لرستان، ‌ايلام ،‌کهگيلويه و بوير احمد، هرمزگان ،‌اردبيل ،‌خراسان شمالي، خراسان جنوبي ،‌گلستان،‌همدان و خوزستان فراهم شده است.

*عدم دسترسي به اينترنت و پيامک / اعلام خوشه خانوارها به متقاضيان از طريق پست

اعلام خوشه خانوارها، قبول درخواست‌ اصلاح اطلاعات خانوارها، ثبت نام افراد جديد و درج تغييرات در خوشه در دفاتر پستي شهري و روستائي سراسر کشور انجام مي‌گيرد.

براساس قرارداد منعقده بين شرکت پست و مرکز آمار ايران و براي اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها، اعلام خوشه خانوارها از طريق پست صورت مي‌گيرد.

در مرحله اول اين قرارداد واحدهاي پستي خوشه‌ خانوارها را به متقاضيان اعلام مي‌کنند و در مرحله دوم درخواست‌هاي اصلاح اطلاعات خانوارها، ثبت نام افراد جديد و درج تغييرات در خوشه را از طريق فرم‌هاي الکترونيکي در دفاتر پستي که قابليت اتصال به اينترنت دارند انجام مي‌شود.

تمام دفاتر پستي دولتي و روستايي (ICT) مشمول انجام اين خدمت در نظر گرفته شده است که از اول بهمن‌ماه به مدت يک سال به اجراي قرارداد منعقده خواهند پرداخت.
هزينه ارايه اين سرويس به ازاي هر خانوار شهري مبلغ 5 هزار ريال تعيين شده که با احتساب 3 درصد ماليات بر ارزش افزوده 5150 ريال خواهد شد و خانوارهاي روستايي مبلغي را پرداخت نخواهند کرد.

*نحوه‌ اعلام اعتراض يا تغييرات

خانوار‌هايي که به اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعات اقتصادي خانوار اعتراض دارند و يا اطلاعات اعضاي آنها تغيير يافته است بايد پس از ثبت اعتراض از طريق وب‌گاه مرکز آمار ايران در زمان بندي اعلام شده، مدارک و مستندات لازم را در ارديبهشت ماه 1389 به پايگاه‌هاي آماري که از سوي مرکز آمار ايران معرفي خواهد شد، تحويل دهند .

*افرادي که سال گذشته ثبت نام نکردند

آن دسته از خانوار‌هايي که به دلايل مختلف نتوانسته‌اند فرم اطلاعات اقتصادي خانوار را تکميل کنند و افرادي که پس از اجراي طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوار، تشکيل خانواده داده‌اند يا خانواده آنها دچار تغييراتي شده است، بايد در ارديبهشت سال آينده با مراجعه به پايگاه‌هاي منتخب مرکز آمار ايران فرم اطلاعات اقتصادي خانوار را تکميل يا اصلاح کنند.
همچنين افرادي که کد رهگيري خود را گم کرده‌اند، بايد از طريق پيام کوتاه از خوشه درآمدي خود مطلع شوند.
اين افراد پس از دريافت خوشه خود از طريق پيامک، درصورتي که اعتراض نداشته باشند، ديگر نيازي به کد رهگيري ندارند، اما در صورت اعتراض به خوشه، بايد تا ارديبهشت سال آينده صبر کنند و آن موقع با مراجعه به پايگاه‌هاي آماري سراسر کشور ضمن دريافت کد رهگيري، مراحل اعتراض خود را پيگيري کنند.

* وضعيت رسيدگي به اعتراض‌ها

افرادي که به خوشه درآمدي خود معترض هستند (چه افرادي که از طريق سايت اينترنتي اعتراض خود را اعلام کرده‌اند و چه افرادي که به علت نداشتن کد رهگيري نتوانسته‌اند در سايت اينترنتي اعتراض خود را ثبت کنند) بايد تا ارديبهشت سال آينده منتظر بمانند و آنگاه با مراجعه به پايگاه‌هاي آماري سراسر کشور ضمن دريافت کد رهگيري، مراحل اعتراض خود را پيگيري کنند. در ضمن اين تاخير در رسيدگي به اعتراض‌ها موجب از دست رفتن حقوق افراد نخواهد شد و هر زمان که اعتراض فردي نسبت به خوشه درآمدي خود مورد قبول مرکز آمار واقع شد، مابه‌التفاوت يارانه نقدي ماه‌هاي قبل به حساب وي واريز خواهد شد.

*عدم نياز به مراجعه خانواده‌هاي نظامي و انتظامي و نيروهاي مسلح

خوشه‌بندي و پرداخت نقدي يارانه‌هاي خانوارهاي نيروهاي مسلح از طريق ستاد کل نيروهاي مسلح صورت خواهد گرفت و طرح فعلي شامل حال اين خانوارها نيست. بنابراين از اقشار نظامي، انتظامي و نيروهاي مسلح کشور درخواست مي‌شود به سايت اينترنتي، پيامک يا شماره تماس‌هاي فوق‌الذکر مراجعه نکنند.

خوشه‌ سومی‌ها هم یارانه می‌گیرند

آدرس سايت آمار ايران

خوشه‌ سومی‌ها هم یارانه می‌گیرند
رئیس مرکز آمار ایران از ثبت 9 میلیون پیامک مردم برای اطلاع از وضعیت خوشه‌بندی خود خبر داد و گفت: خوشه‌بندی خانوارها براساس اطلاعاتی که در 3 ماهه ابتدای سال گذشته جمع آوری شده، انجام شده است، ضمن اینکه خوشه‌ سومی‌ها هم یارانه می‌گیرند.

محمد مدد در گفتگو با مهر میزان مراجعه و استقبال مردم از سایت اینترنتی مرکز آمار برای مطلع شدن از وضعیت خوشه بندی خود در بحث هدفمند کردن یارانه ها را چشمگیر توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه اعلام خوشه بندی افراد از روز سوم دی ماه سالجاری آغاز شده، هنوز مرکز آمار به جمع بندیهای اولیه نرسیده و تفکیک درصد هر یک از خوشه ها و تعداد کلی مراجعین تا آخرین زمان نیز مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه خوشه اول و دوم در اولویت دریافت یارانه نقدی هستند، افزود: خوشه سومی‌ها هم یارانه تعلیق می گیرد مگر آنکه خود از گرفتن یارانه منصرف شوند.

9 میلیون پیامک در 2 روز

رئیس مرکز آمار ایران اظهار داشت: تاکنون 9 میلیون نفر از طریق پیامک 300000 از وضعیت خوشه بندی خود مطلع شده اند که متاسفانه مشاهده شده است برخی از اعضای خانواده ها نیز از طریق پیامک اقدام به ارسال درخواست کرده اند که چون سرپرست خانوار نیستند به درخواست آنها پاسخی داده نمی شود و این مسئله فقط باعث اختلال در سرویس دهی و پاسخگویی به مردم شده است.

چند توصیه به مردم

مدد به مردم چند توصیه کرد و بیان داشت: افرادی که در سال گذشته اقدام به تکمیل و ارسال فرم اطلاعات اقتصادی خانوار کرده اند فقط در زمانهای مربوط به خود می توانند به سایت مراجعه کنند و یا از طریق پیامک از وضعیت خود مطلع شوند. انتخاب هر یک از این روشها برای روشن شدن وضعیت افراد کافی است و دیگر نیازی به پیگیریهای دیگر ندارد.

وی با تاکید براینکه در غیر زمانهایی که برای افراد و خانوارها جهت مراجعه به سایت اینترنتی مشخص شده پاسخی داده نمی شود، ادامه داد: این مسئله برای افرادی که در خوشه یک نیز قرار می گیرند و از طریق پیامک مطلع می شوند نیز صدق می کند و این افراد نیز برای کاهش حجم ترافیک مراجعات به سایت باید از پیگیریهای مجدد اجتناب کنند.

اعلام خوشه با کد ملی و کد سرپرست

رئیس مرکز آمار ایران افزود: افرادی که تمایل دارند از طریق پیامک و یا مراجعه به سایت اینترنتی از وضعیت خوشه خود مطلع شوند می توانند با کد ملی و کد سرپرستی خانوار خود از وضعیت خانواده تحت پوشش خود اطلاع کسب کنند. تاکید می شود افرادی که نسبت به خوشه بندی خود اعتراضی ندارند دیگر به سایت مرکز آمار مراجعه نکنند.

نظامیان نیایند

به گفته مدد همکاری مردم در ارائه خدمات به افراد و همچنین جلوگیری از ترافیک اینترنتی و یا پیامکی می تواند بسیار موثر واقع شود. به افراد نظامی و وابسته به مراکز نظامی نیز توصیه می شود که به هیچ وجه به سایت اینترنتی و یا از طریق پیامک پیگیر نشوند چون اطلاعات آنها در سیستم موجود نیست و از طریق ستاد مشترک نیروهای مسلح به آنها اعلام خواهد شد.

وی سپس در پاسخ به این سئوال که برای بخشی از مردم نگرانی هایی در زمینه تغییر وضعیت درآمدی و مواردی که در سال گذشته اعلام کرده اند به وجود آمده است، ضمن بیان اینکه برای این دسته از مردم جای نگرانی وجود ندارد، گفت: خوشه بندی خانوارها بر اساس اطلاعاتی که در 3 ماهه ابتدای سال گذشته جمع آوری شده، انجام شده است.

بروز رسانی اطلاعات معترضین، اردیبهشت 89

رئیس مرکز آمار ایران تصریح کرد: آن دسته از افرادی که نسبت به وضعیت گذشته خود مواردی را دارند می توانند منتظر باشند چون در اردیبهشت ماه سال آینده برای چگونگی دریافت اطلاعات جدید آنها اطلاع رسانی خواهد شد. در آن مقطع افراد می توانند با مراجعه به سایتها و مراکزی که اعلام می شود اطلاعات خود را تصحیح و به روز رسانی کنند که البته برای ادعاهای خود باید مستندات و مدارک نیز ارائه کنند.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام مرکز آمار خانوار های 1 تا 2 نفره طی 3 روز از3 تا 5 دی ماه سالجاری، خانوارهای 3 نفره نیز از 6 تا 8 دی ماه، خانوارهای 4 نفره نیز از 9 تا 11 دی ماه، خانوارهای 5 نفره به بالا نیز از 12 تا 14 دی ماه سالجاری به سایت مرکز آمار ایران برای اطلاع از وضعیت خوشه بندی خود مراجعه کنند یا از طریق پیامک 300000 از وضعیت خود اطلاع یابند.

همچنین خانوارهایی هم که براساس زمانبندی یاد شده موفق به مراجعه نشوند می توانند طی 8 روز 15 تا 22 دی ماه سالجاری به سایت مرکز آمار مراجعه کنند.

اعتراض به خوشه سوم

آدرس سايت آمار ايران

پاسخ رئیس مرکز آمار به اعتراضات خوشه سومی ها

فارس: رييس مركز آمار ايران به عنوان مسوول خوشه بندي و كسي كه از نزديك در جريان اين امر مهم قرار گرفته از نحوه تقسيم بندي خانوارها در خوشه هاي سه گانه ، خوشه هايي كه به آنها يارانه تعلق مي گيرد و احتمال تغيير مبناي خوشه بندي گفت.

مشخص شدن قرار گرفتن خانوارها در خوشه‌هاي مختلف باعث ايجاد بحث‌ها و مسائل مختلف شد. قرار گرفتن خانوارهاي زيادي با درآمد و داراييهاي كاملاً متفاوت در خوشه 3 براي مردم سوال برانگيز بود. مدد رئيس مركز آمار ايران پاسخگوي سؤالات خبرگزاري فارس در اين خصوص بود.

فارس: بعد از اعلام خوشه‌بندي و اينكه افراد خانوارها در چه خوشه‌اي قرار گرفتند ابهامات زيادي پيش آمده. بسياري از مردم با درآمد و دارايي كاملا متفاوت مشتركادر خوشه 3 قرار گرفتند. كساني كه 200 تا 250 هزار تومان حقوق مي گيرند و ماشين و واحد مسكوني ندارد با كسي كه 700 هزار تومان حقوق مي گيرد و ماشين و منزل شخصي دارد در يك خوشه اند. چرا؟

مدد: اينطور نيست. خانواده اي كه دو نفر است با اين مشخصاتي كه شما اشاره كرديد(حقوق 250 هزار تومان ، بدون منزل مسكوني و خودروي شخصي) حتما در خوشه 2 قرار مي‌گيرد. حتماً اشتباهي شده بايد مراجعه كنند تا رسيدگي كنيم. اما ممكن است اين فرد داراييهايي داشته كه يا اعلام نكرده يا هنوز در اسناد رسمي به نام اوست. ولي در حال حاضر در تملك او نيست.

فارس:‌از اين مصداقها زياد است؟

مدد: 30 درصد جامعه در خوشه 3 قرار گرفته‌اند. اين 30 درصد شامل 5 ميليون خانوار مي‌شود، 5 ميليون خانوار هم شامل خوشه 2 شده‌اند، 6 ميليون 800 هزار خانوار هم در خوشه يك قرار گرفته‌اند.اما چون خوشه سومي ها زودتر به اينترنت و اس‌ام‌اس دسترسي پيدا كرده‌اند اعتراض مي‌كنند ،اين هم حق آنها است.

فارس: تفاوت آدمهايي كه در خوشه 3 قرار گرفته‌اند به لحاظ درآمد و دارايي خيلي زياد است.

مدد: كساني كه از يك مقطع به بالا قرار مي‌گيرند جزو خوشه 3 است،در خوشه يك و دو تفاوت خانوارها محدود است اما در خوشه 3 اين تفاوت بسيار زياد است .هر كسي از سقف خوشه 2 بالاتر قرار گرفته جزو خوشه 3 ست. به همين دليل در خوشه 3 تفاوت‌ها زياد است. كل كساني كه در خوشه 3 قرار گرفته‌اند 14 ميليون نفر هستند. 30 ميليون نفر در خوشه يك و 17 ميليون و 400 هزار نفر هم در خوشه 2 قرار گرفته اند.

فارس: ملاك و معيار قرار گرفتن در اين خوشه‌ها چيست؟

مدد: قرار گرفتن افراد و خانوارها در خوشه‌ها براساس مدل خاصي تعيين شد كه سالها است اين مدل مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما در عين حال اين ملاك‌ها و مدل در كميسيون طرح تحول اقتصادي مجدد مطرح خواهد شد و تمام ابعاد آن مورد رسيدگي مجدد قرار خواهد گرفت.

فارس: امكان اينكه اين ملاك و معيار تقسيم‌بندي خانوارها در خوشه هاي تعريف شده در كميسيون طرح تحول تغيير كند و افراد از يك خوشه به خوشه ديگر منتقل شوند وجود دارد؟

مدد: ممكن است. اما تاكنون براساس مدلي كه مبناي آن طرح هزينه درآمد خانوار است اين تقسيم‌بندي صورت گرفته. اين طرح 40 سال است كه براي طبقه‌بندي جامعه در كشور مورد استفاده قرار مي گيرد.

فارس: كساني كه در اين مدت(بعد از پر كردن فرم اطلاعات اقتصادي خانوار) به تعداد خانواده آنها اضافه شده چه بايد بكنند؟

مدد: آنها از ارديبهشت‌ماه با مراجعه به پايگاههاي مركز آمار مي‌توانند اطلاعات خود را اصلاح كنند. اين پايگاهها از تاريخ ياد شده دائمي خواهد بود .اين دائمي بودن نگراني را از مردم برخواهد داشت.

فارس: آيا خوشه 3 هم يارانه مي‌گيرد؟

مدد: بله. به همه يارانه تعلق مي‌گيرد مگر آنكه خود از گرفتن يارانه منصرف شود و اعلام كند.

فارس: تقسيمات استان هم در اين خوشه‌بندي تأثير داشته؟

مدد: ما به تفكيك اطلاعات همه استانها و مناطق را داريم.

خوشه چیست؟خوشه 1 و 2 و 3 مرکز امار ایران

آدرس سايت آمار ايران

خوشه چند هستید ؟خوشه چیست؟خوشه 1 و 2 و 3 مرکز امار ایران

اقتصاد > اقتصاد کلان - رئیس مرکز آمار ایران با اعلام جزئیات کامل برنامه زمانبندی مراجعه خانوارهای مشمول قانون هدفمندکردن یارانه‌ها، گفت: ‌یارانه‌ها فقط به خوشه اول ( 30 میلیون نفر ) و دوم ( 17 میلیون و 600 هزار نفر ) پرداخت می‌شود.

به گزارش مهر، محمد مدد در مصاحبه با بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با اشاره برنامه زمانبندی مراجعه خانوارها به سایت این مرکز به نشانی www.amar.org.ir برای تایید اطلاعات اقتصادی، از مردم خواست زودتر از زمانبندی تعیین شده به این سایت مراجعه نکنند.

وی زمانبندی مراجعه خانوارها را به این شرح اعلام کرد‌: خانوارهای یک و دو نفره از سوم تا پنجم بهمن، خانوارهای 3 نفره از ششم تا هشتم بهمن، خانوارهای 4 نفره از نهم تا یازدهم بهمن و خانوارهای 5 نفره از دوازدهم تا چهاردهم بهمن.

مدد تصریح کرد: خانوارهای دیگر و افرادی که نتوانستند در این زمانها به سایت مراجعه کنند ، می توانند از پانزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه برای تایید یا رد این اطلاعات به سایت مراجعه کنند.

رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به اینکه افرادی که در خوشه یک هستند ، بالاترین دریافت را خواهند داشت ، افزود : مردم می توانند از طریق پیام کوتاه به شماره 300000 و با ارسال شماره ملی ، از قرار گرفتن خانوار خود در خوشه مربوطه آگاه شوند.

مدد تصریح کرد : حدود 30 میلیون نفر که در خوشه یک هستند می توانند حسابهای بانکی را باز کنند و اگر اعتراضی نداشته باشند برای مراجعه به سایت نیازی نیست و اگر اعتراض داشته باشند در اردیبهشت ماه مراجعه کنند.

رئیس مرکز آمار ایران اضافه کرد : از سوم بهمن که سایت باز می شود هر فرد با کد رهگیری و شماره ملی اطلاعات خود را می بیند و اگر اطلاعات را تایید کند سیستم اطلاعات صحیح را جایگزین می کند و اگر اعتراض کند اعتراض وی در اردیبهشت 89 در پایگاه هایی که اعلام می شود، بررسی خواهد شد.

وی گفت: مردم 15 استان که دسترسی کمتری به اینترنت دارند می توانند از طریق تلفن گویا با شماره 0218587 (900خط) تماس بگیرند تا با شماره ملی و کد رهگیری اطلاعات ، از خوشه بندی خود آگاه شوند یا اعتراض خود را اعلام کنند.

رئیس مرکز آمار ایران در بخش دیگری از سخنانش در شبکه دوم سیما با اشاره به اینکه دولت در سال نخست اجرای لایحه هدفمند کردن یارانه ها تصمیم گرفت جمعیت کشور را به سه خوشه تقسیم بندی کند، گفت : در خوشه نخست که دهک اول تا چهارم را شامل می شود ، حدود 30 میلیون نفر ، در خوشه دوم دهکهای پنجم تا هفتم جامعه با 17 میلیون و 600 هزار نفر و در خوشه سوم دهکهای هشتم تا دهم با 14 میلیون نفر قرار گرفته اند. مدد گفت: ‌یارانه ها فقط به خوشه اول و دوم پرداخت می شود.

تعیین خوشه خانوار در پست و اینترنت
کلیه دفاتر پستی دولتی و روستایی (ICT ) مشمول انجام این خدمت در نظر گرفته شده است که از اول بهمن‌ماه به مدت یک سال به اجرای قرارداد منعقده خواهند پرداخت
اعلام خوشه خانوار به متقاضیان علاوه بر اینترنت از طریق پست صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، براساس قرارداد منعقده بین شرکت پست و مرکز آمار ایران اعلام خوشه‌های خانوارها، قبول درخواست‌ اصلاح اطلاعات خانوارها، ثبت‌نام افراد جدید و درج تغییرات در خوشه دفاتر پستی شهری و روستائی سراسر کشور انجام می‌شود.

درفاز اول این قرارداد واحدهای پستی خوشه‌ خانوارها را به متقاضیان اعلام می‌کنند و در فاز دوم درخواست‌های اصلاح اطلاعات خانوارها، ثبت‌نام افراد جدید و درج تغییرات در خوشه را از طریق فرم‌های الکترونیکی در دفاتر پستی که قابلیت اتصال به اینترنت دارند انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، مدیران کل استان‌ها بعنوان عضو ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها و جمع‌آوری اطلاعات خانوارها تعیین شده است.

کلیه دفاتر پستی دولتی و روستایی (ICT ) مشمول انجام این خدمت در نظر گرفته شده است که از اول بهمن‌ماه به مدت یک سال به اجرای قرارداد منعقده خواهند پرداخت.

هزینه ارایه این سرویس به ازای هر خانوار شهری مبلغ 5 هزار ریال تعیین شده که با احتساب 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده 5150 ریال خواهد شد و خانوارهای روستایی مبلغی را پرداخت نخواهند کرد.

بر اساس اطلاعات موجود و با استفاده از مدل‌های آماری به کار گرفته شده، طبقه‌بندی خانوارها به دهک‌های درآمدی و خوشه‌ یک و خوشه دو و خوشه سه صورت پذیرفته است

خانوار های 1 تا 2 نفره

3 روز

3/11/88 لغایت 5/11/88

خانوارهای 3 نفره

3 روز

6/11/88 لغایت 8/11/88

خانوارهای 4 نفره

3 روز

9/11/88 لغایت 11/11/88

خانوارهای 5 نفره به بالا

3 روز

12/11/88 لغایت 14/11/88

خانوارهایی که براساس زمانبندی فوق
تاکنون موفق به مراجعه نشده اند

توضیحات در مورد خوشه های۱و۲و۳ مرکز ملی امار

8 روز

15/11/88 لغایت 22/11/88

خوشه یک ، بالاترین دریافت را خواهند داشت

خوشه دوم ، دریافتشان متوسط می باشد

خوشه سوم ، فعلا دریافت نخواهد داشت

کاریکاتور: خوشه 1 و 2 و 3

آدرس سايت آمار ايران

کاریکاتور: خوشه 1 و 2 و 3

فرهنگ > کاریکاتور - رئیس مرکز آمار ایران: درآمد خوشه سوم به اندازه درآمد کل جامعه است.

کاریکاتور روز

شما در کدام خوشه خانوار هستيد؟مرکز آمار ايران

آدرس سايت آمار ايران

دوستان سلام



با ارسال از طريق SMS کد ملي خود به شماره 300000 مي توايند از وضعيت خوشه خانوار در مرکز آمار ايران مطلع شويد.

از من با ارسال کد ملي اعلام شد :

کد ملي : **********

خانوار شما در خوشه 3 مي باشد

مرکز آمار ايران

حالا اين خوش يعني چه!!!

شما هم امتحان کنيد.

البته اين کاريکاتور يه چيزهايي ميگه!!

خوشه 1 و 2 و 3
رئیس مرکز آمار ایران: درآمد خوشه سوم به اندازه درآمد کل جامعه است.





---------------
درود بر شما

مركز آمار ايران: خوشه‌ سومی‌ها هم یارانه می‌گیرند

آدرس سايت آمار ايران


مركز آمار ايران: خوشه‌ سومی‌ها هم یارانه می‌گیرند

يارانه- همشهري آنلاين:
رئیس مرکز آمار ایران از ثبت 9 میلیون پیامک مردم برای اطلاع از وضعیت خوشه‌بندی خبر داد و گفت:
خوشه‌بندی خانوارها براساس اطلاعاتی که در 3 ماهه ابتدای سال گذشته جمع آوری شده، انجام گرفته است، ضمن اینکه خوشه‌ سومی‌ها هم یارانه می‌گیرند.

محمد مدد در گفتگو با مهر میزان مراجعه و استقبال مردم از سایت اینترنتی مرکز آمار ايران برای مطلع شدن از وضعیت خوشه بندی خود در بحث هدفمند کردن یارانه‌ها را چشمگیر توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه اعلام خوشه بندی افراد از روز سوم دی ماه سالجاری آغاز شده، هنوز مرکز آمار به جمع بندیهای اولیه نرسیده و تفکیک درصد هر یک از خوشه ها و تعداد کلی مراجعین تا آخرین زمان نیز مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه خوشه اول و دوم در اولویت دریافت یارانه نقدی هستند، افزود: خوشه سومی‌ها هم یارانه تعلیق می‌گیرد مگر آنکه خود از گرفتن یارانه منصرف شوند.

9 میلیون پیامک در 2 روز

رئیس مرکز آمار ایران اظهار داشت: تاکنون 9 میلیون نفر از طریق پیامک 300000 از وضعیت خوشه بندی خود مطلع شده اند که متاسفانه مشاهده شده است برخی از اعضای خانواده ها نیز از طریق پیامک اقدام به ارسال درخواست کرده‌اند که چون سرپرست خانوار نیستند به درخواست آن‌ها پاسخی داده نمی‌شود و این مسئله فقط باعث اختلال در سرویس دهی و پاسخگویی به مردم شده است.

مدد به مردم چند توصیه کرد و بیان داشت: افرادی که در سال گذشته اقدام به تکمیل و ارسال فرم اطلاعات اقتصادی خانوار کرده‌اند فقط در زمان‌های مربوط به خود می‌توانند به سایت مراجعه کنند و یا از طریق پیامک از وضعیت خود مطلع شوند. انتخاب هر یک از این روش‌ها برای روشن شدن وضعیت افراد کافی است و دیگر نیازی به پیگیری‌های دیگر ندارد.

وی با تاکید براینکه در غیر زمان‌هایی که برای افراد و خانوارها جهت مراجعه به سایت اینترنتی مشخص شده پاسخی داده نمی‌شود، ادامه داد: این مسئله برای افرادی که در خوشه یک نیز قرار می‌گیرند و از طریق پیامک مطلع می‌شوند نیز صدق می‌کند و این افراد نیز برای کاهش حجم ترافیک مراجعات به سایت باید از پیگیری‌های مجدد اجتناب کنند.

اعلام خوشه با کد ملی و کد سرپرست

رئیس مرکز آمار ایران افزود: افرادی که تمایل دارند از طریق پیامک و یا مراجعه به سایت اینترنتی از وضعیت خوشه خود مطلع شوند می‌توانند با کد ملی و کد سرپرستی خانوار خود از وضعیت خانواده تحت پوشش خود اطلاع کسب کنند. تاکید می‌شود افرادی که نسبت به خوشه بندی خود اعتراضی ندارند دیگر به سایت مرکز آمار مراجعه نکنند.

نظامیان نیایند

به گفته مدد همکاری مردم در ارائه خدمات به افراد و همچنین جلوگیری از ترافیک اینترنتی و یا پیامکی می‌تواند بسیار موثر واقع شود. به افراد نظامی و وابسته به مراکز نظامی نیز توصیه می‌شود که به هیچ وجه به سایت اینترنتی و یا از طریق پیامک پیگیر نشوند چون اطلاعات آن‌ها در سیستم موجود نیست و از طریق ستاد مشترک نیروهای مسلح به آن‌ها اعلام خواهد شد.

وی سپس در پاسخ به این سئوال که برای بخشی از مردم نگرانی‌هایی در زمینه تغییر وضعیت درآمدی و مواردی که در سال گذشته اعلام کرده‌اند به وجود آمده است، ضمن بیان اینکه برای این دسته از مردم جای نگرانی وجود ندارد، گفت: خوشه بندی خانوارها بر اساس اطلاعاتی که در 3 ماهه ابتدای سال گذشته جمع آوری شده، انجام شده است.

بروز رسانی اطلاعات معترضین، اردیبهشت 89

رئیس مرکز آمار ایران تصریح کرد: آن دسته از افرادی که نسبت به وضعیت گذشته خود مواردی را دارند می توانند منتظر باشند چون در اردیبهشت ماه سال آینده برای چگونگی دریافت اطلاعات جدید آنها اطلاع رسانی خواهد شد. در آن مقطع افراد می توانند با مراجعه به سایت‌ها و مراکزی که اعلام می‌شود اطلاعات خود را تصحیح و به روز رسانی کنند که البته برای ادعاهای خود باید مستندات و مدارک نیز ارائه کنند.

بر اساس اعلام مرکز آمار خانوار های 1 تا 2 نفره طی 3 روز از3 تا 5 دی ماه سالجاری، خانوارهای 3 نفره نیز از 6 تا 8 دی ماه، خانوارهای 4 نفره نیز از 9 تا 11 دی ماه، خانوارهای 5 نفره به بالا نیز از 12 تا 14 دی ماه سالجاری به سایت مرکز آمار ایران برای اطلاع از وضعیت خوشه بندی خود مراجعه کنند یا از طریق پیامک 300000 از وضعیت خود اطلاع یابند.

همچنین خانوارهایی هم که براساس زمانبندی یاد شده موفق به مراجعه نشوند می توانند طی 8 روز 15 تا 22 دی ماه سالجاری به سایت مرکز آمار مراجعه کنند.

راهنمای کاربردی برای ورود به سایت آدرس سايت آمار ايران

آدرس سايت آمار ايران


راهنمای کاربردی برای ورود به سایت آمار
در این گزارش تلاش شده است تا راهنمایی های مورد نیاز برای شیوه ورود به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آمار ایران و مشاهده اطلاعات اقتصادی خانوار آموزش داده شود
طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای کشور با هدف شناسایی وضعیت اقتصادی خانوارهای کشور و با حول و قوه‌الهی و همکاری صمیمانه بیش از 90% خانوارهای کشور به اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هم اکنون با پایان یافتن مراحل مختلف استخراج اطلاعات و راستی آزمایی با پایگاه های اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی مرتبط ، نتایج راستی آزمایی و طبقه‌بندی خانوارها در قالب سه خوشه درآمدی برای اطلاع عموم هموطنان شرکت‌کننده در مرحله اول اجرای طرح از طریق سایت اطلاع‌رسانی مرکز آمار ایران به آدرس http://www.amar.org.ir قابل مشاهده است.

با توجه به اینکه دولت خدمتگزار بنا دارد تا براساس خوشه‌بندی بدست‌ آمده از نتایج این طرح نسبت به بازتوزیع بخشی از منابع یارانه آزاد شده حاصل از افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی به صورت نقدی به خانوارهای هدف اقدام نماید، طبیعی است اطمینان از صحت اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعاتی طرح، اهمیت ویژه‌ای دارد و در این مرحله نیز سعی بر آن است تا تمهیداتی ایجاد شود تا اصلاح آن دسته از اطلاعات خانوار که دارای خطا می‌باشد امکان‌پذیر گردد.لازم به‌ذکراست مراجعه به سامانه اطلاع‌رسانی براساس برنامه‌زمان‌بندی مشخصی که از طریق رسانه‌های گروهی اعلام شده است امکان پذیر می‌باشد و از عموم هموطنان درخواست می‌شود در تاریخ مقرر و در حداقل زمان ممکن، نسبت به تعیین وضعیت خانوار خود اقدام نمایند تا به دلیل حجم گسترده مراجعه به سامانه اطلاع‌رسانی امکان مشاهده برای سایر خانوارها در زمان مقرر نیز فراهم شود.

توصیه‌های کلی :

برای ورود به سامانه اطلاع‌رسانی، ضروری است همه اطلاعات درخواست شده اعم از کد رهگیری، کد ملی سرپرست خانوار، تعداد اعضای خانوار و عبارت حرفی- عددی را به طور کامل وارد نمایید.

حتماً براساس جدول زمان‌بندی مراجعه خانوارها به سامانه اطلاع‌رسانی مراجعه نمایید.

برای تعیین خوشه درآمدی خانوار، اطلاعات خانوار شما در زمان تکمیل پرسشنامه (12مرداد لغایت 25 شهریورماه1387) مدنظر قرار گرفته است و هرگونه اصلاح در وضعیت خانوار پس از تاریخ یاد شده در مراحل بعدی اجرای طرح امکان‌پذیر می‌باشد.

 در صورت تأخیر در ورود اطلاعات در هر مراجعه، سامانه به طور خودکار ارتباط شما را قطع می‌کند و برای ادامه کار نیاز به ورود مجدد خواهید داشت.

اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه اطلاع‌رسانی:


1) کد رهگیری خانوار:

در مراحل اجرای طرح، رسید تحویل پرسشنامه و مدارک خانوار (فرم 4) که کد رهگیری 10 رقمی در روی آن ثبت شده به سرپرست خانوار تحویل داده شده است که می‌بایست در مقابل محل تعیین شده برای وارد نمودن کد رهگیری خانوار این عدد 10 رقمی را وارد کنید.(تصویر شماره1)



2) شماره ملی سرپرست خانوار :

شماره ملی 10 رقمی سرپرست خانوار که در کارت ملی یا شناسنامه سرپرست خانوار درج گردیده است را به طور کامل وارد نمایید.(تصویر شماره 2)

تصویر شماره 2


3) تعداد افراد خانوار:

تعداد افراد خانوار را که شامل سرپرست و سایر افراد خانوار در زمان تکمیل پرسشنامه بوده‌اند را در محل مربوط به صورت عددی وارد نمایید.

با توجه به اینکه زمان‌بندی مشخصی برحسب تعداد اعضای خانوار برای مراجعه به سامانه اطلاع‌رسانی در قالب جدول تهیه شده است، بنابراین در صورتیکه خانوار بخواهد در زمانی غیر از زمان‌بندی مربوط برای گرفتن اطلاعات وارد سیستم شود امکان دستیابی به اطلاعات وجود نخواهد داشت.


4)عبارت حرفی- عددی:

پس از ورود اطلاعات اختصاصی خانوار، جهت ورود به سامانه اطلاع‌رسانی لازم است تا عبارت حرفی ـ عددی را مطابق نمونه عیناً وارد نمایید. این عبارت تصادفی است و در هر مراجعه به این صفحه تغییر می‌کند.

پس از اطمینان از ورود کامل اطلاعات درخواستی دکمه "تأیید" را انتخاب نمایید .(تصویر شماره 3)



تصویر شماره 3

ورود به سامانه اطلاع‌رسانی:

 پس از انتخاب دکمه تأیید در صورتیکه اطلاعات ورودی صحیح باشد شما با موفقیت وارد صفحه تعیین خوشه خانوارسامانه اطلاع‌رسانی خواهید شد.توجه داشته باشید، در صورت هرگونه اشتباه در وارد کردن ارقام 10 رقمی کدرهگیری خانوار و شماره ملی سرپرست خانوار یا تعداد افراد خانوار، سامانه پیام زیر متناسب با نوع اشتباه کاربر اعلام می نماید.(تصویرشماره 4)

(اطلاعات وارد شده کامل نمی باشد.)
بطور مثال: در سامانه سرپرست خانوار کد ملی خود را به اشتباه وارد نموده است که پیام فوق در بالای صفحه سامانه ظاهر می شود.







تصویر شماره 4
این علامت از طرف سامانه به کاربر اعلام می‌دارد در کدام قسمت اشتباه نموده است و کاربر فقط می بایستی این قسمت را تصحیح نماید.
پیام سامانه



2) – اطلاعات خانوار شما با توجه به گزینه های وارد شده در سامانه اطلاع رسانی موجود نمی‌باشد .در صورتی که تمامی اطلاعات صحیح وارد شده باشد ، و در سامانه اطلاعات یافت نشود پیام زیر ظاهر خواهد شد. (تصویر شماره 5)


تصویر شماره 5
پیام سامانه
پیام سامانه


صفحه تعیین خوشه خانوار

در صورتیکه اطلاعات شما صحیح باشد و نقص اطلاعات هویتی نداشته باشید وارد صفحه تعیین خوشه خانوار می‌شوید. در این صفحه اطلاعات خانوار شامل کد رهگیری، شماره ملی و نام و نام خانوادگی سرپرست خانوار به منظور کنترل مجدد اطلاعات درج شده است (تصویر شماره 6)


تصویر شماره 6

 در ادامه با توجه به بررسی اطلاعات خانوار با پایگاه‌های اطلاعاتی، عدد خوشه خانوار که یکی از اعداد 1، 2 و یا 3 می‌باشد، درج و اعلام شده است.

پس از رؤیت دقیق وضعیت خــانوار در صورت تأیید خوشه مربوط ، قسمت "قبول دارم" را انتخاب کنید و پس از آن با انتخاب دکمه "ثبت" ، اطلاعات را نهایی نموده و از سامانه خارج شوید.



پس از رؤیت دقیق وضعیت خــانوار در صورت عدم تأیید خوشه مربوط ، با انتخاب دکمه "اعتراض دارم" ،در صورتی‌که اختلافی بین خوشه تعیین شده بر اساس اطلاعات اظهار شده شما با خوشه تعیین شده بر اساس مقایسه با پایگاه‌های اطلاعاتی وجود داشته باشد، اطلاعات بیشتری در مورد دلایل تعیین خوشه خانوارو خطاهای موجود نمایش داده خواهد شد. (تصویر شماره 7 )



تصویر شماره7




تذکر: در صورت انتخاب دکمه "ثبت" در این صفحه، امکان اصلاح مجدد اطلاعات در سامانه اطلاع‌رسانی فقط در مهلت تعیین شده طبق جدول زمان‌بندی برای مراجعه خانوارها وجودخواهد داشت و پس از تاریخ یاد شده امکان ورود و اصلاح اطلاعات به کاربر داده نخواهد شد.


نحوه برخورد خانوار با خطاهای اعلام شده در صفحه تعیین خوشه خانوار:

در مقابل هر یک از پیام‌های خطا در این صفحه دو عبارت "قبول دارم " و "اعتراض دارم " درج شده که سرپرست خانوار حتماً باید یکی از این عبارت‌هارا در محل موردنظر انتخاب نماید. بدیهی است در صورت عدم انتخاب موارد یاد شده امکان ثبت اطلاعات خانوار به صورت نهایی وجود نخواهد داشت و وضعیت خانوار کماکان نامشخص خواهد بود و خانوار برای انجام مراحل بعدی طرح هدفمندکردن یارانه ها معرفی نخواهد شد.

به طور مثال در رابطه با خطای مربوط به مالکیت خودرو و مقایسه با پایگاه اطلاعاتی راهور ناجا (بانک اطلاعاتی راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) پیام خطایی به شکل زیر را مشاهده خواهید نمود: (تصویر شماره 8)







براساس مقایسه با پایگاه راهورناجا، حداقل یکی از خودروهای متعلق به اعضای خانوار شما اعلام نشده است.

همچنین در صورتیکه خطایی در زمینه‌ی اعلام ارزش ساختمان مسکونی در اختیار خانوار وجود داشته ‌باشد پیامی به شکل زیر نمایش داده می‌شود: (تصویر شماره 9)







براساس بررسی انجام شده، قیمت واحد مسکونی متعلق به خانوارشما بیش از 30% با قیمت عرف منطقه‌ی محل سکونت خانوار(در زمان اجرای طرح) تفاوت داشته‌است.


پس از درج علامت در مقابل گزینه های سؤالات مطرح شده در صورتیکه سرپرست خانوار پس از رؤیت خطاهای خانوار خود، مایل باشد نسبت به تأیید وضعیت خوشه خانوار که قبلاً در مورد آن اعتراض داشته، اقدام کند، می‌تواند در محل مورد نظر عبارت "قبول دارم" را انتخاب نماید و پس از آن دکمه "ثبت" را انتخاب کند. در صورتیکه پس از رؤیت خطاها، سرپرست خانوار کماکان نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض داشته باشد پس از انتخاب دکمه "ثبت" از سامانه خارج و برای رسیدگی به اعتراض خود بایستی طبق دستورالعمل نحوه انجام اقدامات اصلاحی که در سامانه اطلاع‌رسانی به آن اشاره شده اقدام نماید.

لازم به ذکر است در صورت عدم انجام اقدامات اصلاحی توسط خانوار و تعیین وضعیت اعتراض خانوار، امکان ثبت اطلاعات به صورت نهایی وجود نخواهد داشت و خانوار برای انجام مراحل بعدی طرح هدفمند کردن یارانه ها معرفی نخواهد شد.


خانوارهایی که موفق به دریافت وضعیت خوشه خانوار خود نمی‌شوند:

الف) در صورتیکه اطلاعات هویتی مربوط به خانوار به دلایل زیر در سامانه اطلاع‌رسانی دارای خطا باشد امکان خوشه‌بندی خانوار و اعلام آن در سامانه وجود ندارد و دراینگونه موارد ضروری است سرپرست خانوار با دردست داشتن مدارک لازم و مراجعه به سازمان ثبت احوال کشور مستقر در شهرستان محل سکونت خود برای رفع مغایرت اقدام نموده و پس از آن با مراجعه به پایگاه‌های آماری مستقر در شهرستان‌ محل سکونت ، اطلاعات خانوار خود را اصلاح نماید. (تصویر شماره 10)

1) براساس مقایسه با پایگاه ثبت احوال، هویت فرد یا افرادی از اعضای خانوار تأیید نشده است.

2) اطلاعات فرد یا افراد زیر از خانوار شما در خانوار دیگری نیز وجود داشته است.

3) خانوار بیش از یک پرسشنامه تکمیل نموده است.

4 ) براساس مقایسه با پایگاه ثبت احوال کشور، فرد یا افرادی از خانوار فوت شده‌اند.

سعدی پرور
همانگونه که ذکر شد برای خانوارهایی که دارای یک یا چند نمونه از خطاهای هویتی فوق باشند، اعلام خوشه خانوار تا رفع مغایرت‌ مربوط، غیرممکن است و وضعیت طبقه‌بندی اینگونه خانوارها در مراحل بعدی اجرای طرح مشخص خواهد شد. پس از مشاهده هر یک از خطاهای فوق در صــورت موافقت می‌توانید گزینه "قبول دارم" و در صورت عــدم موافقت گزینه "اعتراض دارم" را انتخاب نموده و برای انجام اصلاحات مورد نیاز و یا اثبات ادعای خود با در دست داشتن مدارک مثبته همانگونه که در سامانه اطلاع‌رسانی به آن اشاره شده است به مراجع ذی‌ربط مراجعه نمایید. بدیهی است با رفع مغایرت مربوط به اطلاعات هویتی و ورود اطلاعات اصلاح شده به سامانه اطلاع‌رسانی، امکان خوشه‌بندی براساس شرایط جدید میسر خواهد شد و نتیجه آن در مراحل بعدی اجرای طرح اعلام می‌شود. در پایان با انتخاب دکمه "ثبت" ، از سامانه اطلاع‌رسانی خارج شوید.
ب) در صورتیکه به هر دلیل اطلاعات مربوط به کد رهگیری، شماره ملی سرپرست خانوار و یا تعداد اعضای خانوار وارد شده توسط سرپرست خانوار با اطلاعات موجود در سامانه اطلاع‌رسانی مغایرت داشته باشد و سامانه، امکان شناسایی خانوار را نداشته باشد، هیچیک از صفحات مربوط به تعیین خوشه خانوار قابل مشاهده نبوده و پیام خطایی به شکل زیر صادر خواهد شد: (تصویر شماره11)









" اطلاعات خانوار شما با توجه به گزینه های وارد شده در سامانه اطلاع‌رسانی موجود نمی‌باشد."







در این گونه موارد ضروری است با در دست داشتن کد رهگیری و مدارک هویتی خود و اعضای خانوار به پایگاه‌های ‌آماری در شهرستان محل سکونت خود مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است ، مدارک و زمان مراجعه به پایگاه‌های فوق‌الذکر در اطلاعیه‌های رسمی اعلام خواهد شد.





زمان مراجعه خانوارها به سایت مرکز آمار ایران
1
(خانوارهای 1 تا 2 نفره )
3 روز
3/11/88 لغایت 5/11/88
2
(خانوارهای 3 نفره )
3 روز
6/11/88 لغایت 8/11/88
3
(خانوارهای 4 نفره )
3 روز
9/11/88 لغایت 11/11/88
4
(خانوارهای 5 نفره به بالا )
3 روز
12/11/88 لغایت 14/11/88

نحوه اطلاع از خوشه پرداخت نقدی یارانه آدرس سايت آمار ايران

آدرس سايت آمار ايران



نحوه اطلاع از خوشه پرداخت نقدی یارانه
یکشنبه 4 بهمن 1388
مشکلات اینترنتی سایت آمار برطرف شد.


خانوارهای یک تا دو نفره طی سه روز از سوم تا پنجم ، خانواهای سه نفره از ششم تا هشتم، خانوارهای چهار نفره از نهم تا یازدهم، خانوارهای پنج نفره به بالا از 12 تا 14 بهمن ماه می‌توانند به این پایگاه مراجعه کنند.
براساس این گزارش در خوشه نخست 6 میلیون و 822 هزار و 900 خانوار با جمعیت بالغ بر 29 میلیون نفر، خوشه دوم با سه دهک دارای پنج میلیون و 111 هزار و 945 خانوار و بالغ بر 17 میلیون نفر جمعیت و خوشه سوم نیز با سه دهک و پنج میلیون و 114 هزار و 749 خانوار با جمعیتی بالغ بر 14 میلیون نفر است.
خانوارهایی که براساس زمان‌بندی فوق موفق به مراجعه نشده‌اند، از 15 تا 22 بهمن ماه به مدت هشت روز می‌توانند به تایید یا اصلاح اطلاعات اقتصادی خود اقدام کنند.
مرکز آمار ایران اعلام کرده است: برای دسترسی به سامانه این مرکز باید از طریق کد رهگیری، کد ملی سرپرست خانوار و تعداد اعضای خانوار و عبارت حروفی عدد وارد شوند. خانوارها می توانند با ارسال پیامک حاوی شماره ملی سرپرست خانوار به شماره 300000 از خوشه خود مطلع شوند. در صورتی که خانوار به خوشه خود اعتراض داشته باشد باید از طریق وبگاه مرکز آمار ایران برای ثبت اعتراض اقدام کند و یا در اردیبهشت سال 89 به پایگاه های آماری مراجعه کند.
برنامه کوچه رادیو با توجه به مشکلات مردم برای اطلاع از خوشه آماری خود با دو نفر از مسئولین به گفتگو پرداخته است.
حسین مدد رئیس مرکز آمار در برنامه کوچه رادیو درباره مشکلات مردم در ارتباط با نحوه اطلاع از وضعیت خوشه خود گفت کسانی که کد رهگیری خود را گم کرده اند و یا ندارند می تواندد از طریق سامانه 300000 با ارسال کدملی سرپرست خانوار از خوشه ایی که قرار دارند اطلاع پیدا کنند و اگر به خوشه ایی که قرار گرفته اند اعتراض دارند از ماه اردیبهشت می توانند مراجعه کنند یعنی اول هویتشان مشخص می شود و سپس به آنها کد رهگیری می دهیم.

میر تاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهوری درباره نحوه پرداخت به خوشه ها گفت: هنوز مبلغ تعیین نشده است و نیز به همه دهک ها یارانه تعلق می گیرد یعنی کلیه کسانی که فرم ها را پر کردهاند یارانه به آنها تعلق می گیرد و کسانی که فرم پر نکرده اند از اردیبهشت سال آینده می توانند فرم پر کنند و کد رهگیری دریافت کنند و روند را طی کنند همچنین زمانی که مبالغ پرداخت در کارگره دقیقاً مشخص شود در آن زمان تعیین می کننند که به هر کدام از آنها چه مقدار یارانه نقدی تعلق خواهد گرفت و تا یارانه نقدی به حساب افراد واریز نشود بحث هدفمند آغاز نخواهد شد اما این این مطلب مشخص است که خوشه 1 از خوشه 2 و 2 از 3 بیشتر یارانه نقدی دریافت خواهد کرد.
وی در ادامه درباره مشکل ورود به سایت مشخص شده و اینکه برخی نتوانستد به اطلاعات دسترسی پیدا کنند گفت: مردم مطابق زمان بندی صورت گرفته قرار بود به سایت مراجعه کنند ولی تقریباً اکثر خانواده ها وارد سیستم شدند به همین علت شوک شدیدی به سیستم وارد شد و باعث کندی شبکه شد و تنها خواهشی که ما از مردم داریم این است که فقط صبق زمان بندی مشخص شده وارد شوند به عنوان مثال کسانی که خانواده 4 نفره هستند اگر الآن به سایت مراجعه کنند سیستم پاسخگوی آنها نخواهد بود. ما بزرگترین پهنا را برای این سایت در نظر گرفتیم و بزرگترین IP ایران را دارد اگر این صورت بگیرد تقریباً شاخص های ضریب امنیت در کشور را بالا می برد. زیرا تا کنون سابقه نداشته است 17 میلیون خانوار به یک سایت مراجعه کنند.
حسین مدد رئیس مرکز آمار در ادامه متذکر شد: اطلاعات جمع آوری شده مربوط به سه ماهه اول سال 1387 است و کسانی که فرزندی به آنها اضافه شده است و یا اینکه فرزندی ازدواج کرده باشد اطلاعاتشان اصلاح خواهد شد و مجدداً خوشه بندی خواهند شد. و کسانی که به کامپوتر دسترسی ندارند از طریق تلفن گویا 8587 می توانند از اطلاعاتشان مطلع شوند.

تهیه و تنظیم: سیما پاتیمار- خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی رادیو ایران

چگونه از خوشه خود آگاه شویم آدرس سايت آمار ايران

آدرس سايت آمار ايران


آدرس سايت آمار ايران
www.amar.org.ir

www.3eke.ir

آدرس سايت آمار ايران.amar.org.ir


چگونه از خوشه خود آگاه شویم؟زمانبندی خانوارها برای تایید اطلاعات اقتصادی

توصیه های مرکز آمار به خانوارها

رئیس مرکز آمار ایران از ثبت 9 میلیون پیامک مردم برای اطلاع از وضعیت خوشه‌بندی خود خبر داد و گفت: خوشه‌بندی خانوارها براساس اطلاعاتی که در 3 ماهه ابتدای سال گذشته جمع آوری شده، انجام شده است، ضمن اینکه خوشه‌ سومی‌ها هم یارانه می‌گیرند.

محمد مدد میزان مراجعه و استقبال مردم از سایت اینترنتی مرکز آمار برای مطلع شدن از وضعیت خوشه بندی خود در بحث هدفمند کردن یارانه ها را چشمگیر توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه اعلام خوشه بندی افراد از روز سوم دی ماه سالجاری آغاز شده، هنوز مرکز آمار به جمع بندیهای اولیه نرسیده و تفکیک درصد هر یک از خوشه ها و تعداد کلی مراجعین تا آخرین زمان نیز مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه خوشه اول و دوم در اولویت دریافت یارانه نقدی هستند، افزود: خوشه سومی‌ها هم یارانه تعلیق می گیرد مگر آنکه خود از گرفتن یارانه منصرف شوند.

9 میلیون پیامک در 2 روز
رئیس مرکز آمار ایران اظهار داشت: تاکنون 9 میلیون نفر از طریق پیامک 300000 از وضعیت خوشه بندی خود مطلع شده اند که متاسفانه مشاهده شده است برخی از اعضای خانواده ها نیز از طریق پیامک اقدام به ارسال درخواست کرده اند که چون سرپرست خانوار نیستند به درخواست آنها پاسخی داده نمی شود و این مسئله فقط باعث اختلال در سرویس دهی و پاسخگویی به مردم شده است.

چند توصیه به مردم
مدد به مردم چند توصیه کرد و بیان داشت: افرادی که در سال گذشته اقدام به تکمیل و ارسال فرم اطلاعات اقتصادی خانوار کرده اند فقط در زمانهای مربوط به خود می توانند به سایت مراجعه کنند و یا از طریق پیامک از وضعیت خود مطلع شوند. انتخاب هر یک از این روشها برای روشن شدن وضعیت افراد کافی است و دیگر نیازی به پیگیریهای دیگر ندارد.

وی با تاکید براینکه در غیر زمانهایی که برای افراد و خانوارها جهت مراجعه به سایت اینترنتی مشخص شده پاسخی داده نمی شود، ادامه داد: این مسئله برای افرادی که در خوشه یک نیز قرار می گیرند و از طریق پیامک مطلع می شوند نیز صدق می کند و این افراد نیز برای کاهش حجم ترافیک مراجعات به سایت باید از پیگیریهای مجدد اجتناب کنند.

اعلام خوشه با کد ملی و کد سرپرست
رئیس مرکز آمار ایران افزود: افرادی که تمایل دارند از طریق پیامک و یا مراجعه به سایت اینترنتی از وضعیت خوشه خود مطلع شوند می توانند با کد ملی و کد سرپرستی خانوار خود از وضعیت خانواده تحت پوشش خود اطلاع کسب کنند. تاکید می شود افرادی که نسبت به خوشه بندی خود اعتراضی ندارند دیگر به سایت مرکز آمار مراجعه نکنند.

نظامیان نیایند
به گفته مدد همکاری مردم در ارائه خدمات به افراد و همچنین جلوگیری از ترافیک اینترنتی و یا پیامکی می تواند بسیار موثر واقع شود. به افراد نظامی و وابسته به مراکز نظامی نیز توصیه می شود که به هیچ وجه به سایت اینترنتی و یا از طریق پیامک پیگیر نشوند چون اطلاعات آنها در سیستم موجود نیست و از طریق ستاد مشترک نیروهای مسلح به آنها اعلام خواهد شد.

وی سپس در پاسخ به این سئوال که برای بخشی از مردم نگرانی هایی در زمینه تغییر وضعیت درآمدی و مواردی که در سال گذشته اعلام کرده اند به وجود آمده است، ضمن بیان اینکه برای این دسته از مردم جای نگرانی وجود ندارد، گفت: خوشه بندی خانوارها بر اساس اطلاعاتی که در 3 ماهه ابتدای سال گذشته جمع آوری شده، انجام شده است.

بروز رسانی اطلاعات معترضین، اردیبهشت 89
رئیس مرکز آمار ایران تصریح کرد: آن دسته از افرادی که نسبت به وضعیت گذشته خود مواردی را دارند می توانند منتظر باشند چون در اردیبهشت ماه سال آینده برای چگونگی دریافت اطلاعات جدید آنها اطلاع رسانی خواهد شد. در آن مقطع افراد می توانند با مراجعه به سایتها و مراکزی که اعلام می شود اطلاعات خود را تصحیح و به روز رسانی کنند که البته برای ادعاهای خود باید مستندات و مدارک نیز ارائه کنند.

بر اساس اعلام مرکز آمار خانوار های 1 تا 2 نفره طی 3 روز از3 تا 5 دی ماه سالجاری، خانوارهای 3 نفره نیز از 6 تا 8 دی ماه، خانوارهای 4 نفره نیز از 9 تا 11 دی ماه، خانوارهای 5 نفره به بالا نیز از 12 تا 14 دی ماه سالجاری به سایت مرکز آمار ایران برای اطلاع از وضعیت خوشه بندی خود مراجعه کنند یا از طریق پیامک 300000 از وضعیت خود اطلاع یابند.

همچنین خانوارهایی هم که براساس زمانبندی یاد شده موفق به مراجعه نشوند می توانند طی 8 روز 15 تا 22 دی ماه سالجاری به سایت مرکز آمار مراجعه کنند.

چگونه از خوشه خود آگاه شویم؟زمانبندی خانوارها برای تایید اطلاعات اقتصادی

آدرس سايت آمار ايران


چگونه از خوشه خود آگاه شویم؟
امکان آگاهی مردم از خوشه خود از سه طریق مراجعه به وب سایت مرکز آمار، تلفن گویا و پیامک امکان پذیر است.

واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با توجه به آغاز زمان بندی اعلام شده برای اطلاع از وضع خوشه بندی خانوارها و ثبت تایید یا اعتراض درباره فرم اطلاعات اقتصادی خانوار، در گزارشی به نحوه اطلاع مردم از دهک‌های درآمدی و همچنین چگونگی اعتراض یا تغییراطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعات اقتصادی خانوار پرداخته شده است.

در این گزارش تلاش شده است تا به سوالات اصلی و اساسی مردم درخصوص فرم اطلاعات اقتصادی خانوار،‌ نحوه اطلاع از خوشه بندی ها،‌ نحوه ثبت تایید یا اعتراض به خوشه بندی های انجام شده،‌ کسانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشدند و برخی سوالات دیگر پاسخ داده شود.

براساس این گزارش، امکان آگاهی مردم از خوشه خود ازسه طریق مراجعه به وب سایت مرکز آمار، تلفن گویا و پیامک امکان پذیر است.

1- مراجعه به وب گاه مرکز آمار ایران

نتایج راستی آزمایی و طبقه بندی خانوار‌ها در قالب سه خوشه در آمدی برای اطلاع عموم هموطنان شرکت کننده در مرحله اول اجرای طرح از طریق وب گاه سایت اطلاع رسانی مرکز آمار ایران به آدرسwww.amar.org.ir از تاریخ 3/11/88 (شنبه این هفته) قابل مشاهده است.

براساس این اطلاعیه، اطمینان از صحت اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعاتی طرح ، اهمیت ویژه‌ای دارد و سعی شده با اتخاذتمهیداتی اصلاح آن دسته از اطلاعات خانوار که دارای خطا می‌باشد امکان پذیر شود.

لازم به ذکر است مراجعه به سایت فوق براساس برنامه زمان‌بندی مشخص ذیل امکان‌پذیر است و از عموم هموطنان در خواست می‌شود در تاریخ مقرر و در حداقل زمان ممکن نسبت به تعیین وضعیت خانوار خود اقدام کنند تا به دلیل حجم گسترده مراجعه به سامانه اطلاع رسانی امکان مشاهده برای سایر خانوار‌ها در زمان مقرر نیز فراهم شود.

* زمان مراجعه خانوار‌ها به سایت مرکز آمار ایران*

تعداد خانوار تعداد روز مراجعه زمان مراجعه

خانوار‌های 1 و 2 نفره 3 روز 3/11/88 تا 5/11/88

خانوارهای 3 نفره 3 روز 6/11/88 تا 8/11/88

خانوار‌های 4 نفره 3 روز 9/11/88 تا 11/11/88

خانوار‌های 5 نفره و بیشتر 3 روز 12/11/88 تا 14/11/88

خانوارهایی که براساس زمان بندی فوق موفق به مراجعه نشده‌اند 8 روز 15/11/88 تا 22/11/88

برای ورود به سامانه اطلاع رسانی، ضروری است اطلاعات در خواست شده اعم از کد رهگیری، کد ملی سرپرست خانوار، تعداد اعضای خانوار و عبارت حرفی ـ عددی به طور کامل وارد شود.

2- لزوم استفاده از شبکه اینترنت ملی

نکته مهم این است که دسترسی به وبگاه ویژه طرح هدفمند کردن یارانه هاwww.amar.org.ir، فقط از طریق شبکه اینترانت ملی امکان پذیر است.

بنابراین اشخاص حقیقی و حقوقی که به طور مستقیم از شبکه جهانی اینترنت استفاده می‌کنند (همانند اینترنت موجود در اکثر دستگاه‌ها و ادارات) و یا در خارج از کشور قصد دسترسی به وبگاه ویژه طرح هدفمند کردن یارانه ها را دارند، نمی‌توانند این سایت را مشاهده کنند و دسترسی به این سایت صرفاً از طریق شبکه اینترنت ملی امکان پذیر است.

بنابراین عموم مردم باید برای دسترسی به سایت www.amar.org.ir ، از طریق شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در داخل کشور اقدام کنند.

3- استفاده از پیامک

خانوار‌ها همچنین می‌توانند با ارسال پیامک حاوی شماره ملی سرپرست خانوار به شماره 300000 از خوشه خود مطلع شوند و چنانچه خانوار به خوشه خود اعتراض داشته باشد باید از طریق وب گاه مرکز آمار ایران برای ثبت اعتراض و اقدام بعدی اقدام کرده و یا در اردیبهشت ماه 1389 به پایگاه‌های آماری مراجعه کنند.

4- تماس با تلفن گویا

علاوه بر وب گاه و خدمات پیامک، امکان طلاع رسانی از طریق تماس با تلفن گویا به شماره 8587-021 نیز برای استان‌های آذربایجان غربی ،‌کرمانشاه ،‌کرمان ،‌سیستان و بلوچستان، کردستان، چهار محال و بختیاری، ‌لرستان، ‌ایلام ،‌کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان ،‌اردبیل ،‌خراسان شمالی، خراسان جنوبی ،‌گلستان،‌همدان و خوزستان فراهم شده است.

5- عدم دسترسی به اینترنت و پیامک / اعلام خوشه خانوارها به متقاضیان از طریق پست

اعلام خوشه خانوارها، قبول درخواست‌ اصلاح اطلاعات خانوارها، ثبت نام افراد جدید و درج تغییرات در خوشه در دفاتر پستی شهری و روستائی سراسر کشور انجام می‌گیرد.

براساس قرارداد منعقده بین شرکت پست و مرکز آمار ایران و برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، اعلام خوشه خانوارها از طریق پست صورت می‌گیرد.

در مرحله اول این قرارداد واحدهای پستی خوشه‌ خانوارها را به متقاضیان اعلام می‌کنند و در مرحله دوم درخواست‌های اصلاح اطلاعات خانوارها، ثبت نام افراد جدید و درج تغییرات در خوشه را از طریق فرم‌های الکترونیکی در دفاتر پستی که قابلیت اتصال به اینترنت دارند انجام می‌شود.

تمام دفاتر پستی دولتی و روستایی (ICT) مشمول انجام این خدمت در نظر گرفته شده است که از اول بهمن‌ماه به مدت یک سال به اجرای قرارداد منعقده خواهند پرداخت.

هزینه ارایه این سرویس به ازای هر خانوار شهری مبلغ 5 هزار ریال تعیین شده که با احتساب 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده 5150 ریال خواهد شد و خانوارهای روستایی مبلغی را پرداخت نخواهند کرد.

6- نحوه‌ اعلام اعتراض یا تغییرات

خانوار‌هایی که به اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعات اقتصادی خانوار اعتراض دارند و یا اطلاعات اعضای آنها تغییر یافته است باید پس از ثبت اعتراض از طریق وب‌گاه مرکز آمار ایران در زمان بندی اعلام شده، مدارک و مستندات لازم را در اردیبهشت ماه 1389 به پایگاه‌های آماری که از سوی مرکز آمار ایران معرفی خواهد شد، تحویل دهند .

7- افرادی که سال گذشته ثبت نام نکردند

آن دسته از خانوار‌هایی که:

1- به دلایل مختلف نتوانسته‌اند فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را تکمیل کنند و 2- افرادی که پس از اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار، تشکیل خانواده داده‌اند یا خانواده آنها دچار تغییراتی شده است، باید در اردیبهشت سال آینده با مراجعه به پایگاه‌های منتخب مرکز آمار ایران فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را تکمیل یا اصلاح کنند.

8- افرادی که کد رهگیری خود را گم کرده‌اند

افرادی که کد رهگیری خود را گم کرده‌اند، باید از طریق پیام کوتاه از خوشه درآمدی خود مطلع شوند.

این افراد پس از دریافت خوشه خود از طریق پیامک، درصورتی که اعتراض نداشته باشند، دیگر نیازی به کد رهگیری ندارند، اما در صورت اعتراض به خوشه، باید تا اردیبهشت سال آینده صبر کنند و آن موقع با مراجعه به پایگاه‌های آماری سراسر کشور ضمن دریافت کد رهگیری، مراحل اعتراض خود را پیگیری کنند.

9- وضعیت رسیدگی به اعتراض‌ها

افرادی که به خوشه درآمدی خود معترض هستند (چه افرادی که از طریق سایت اینترنتی اعتراض خود را اعلام کرده‌اند و چه افرادی که به علت نداشتن کد رهگیری نتوانسته‌اند در سایت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند) باید تا اردیبهشت سال آینده منتظر بمانند و آنگاه با مراجعه به پایگاه‌های آماری سراسر کشور ضمن دریافت کد رهگیری، مراحل اعتراض خود را پیگیری کنند. در ضمن این تاخیر در رسیدگی به اعتراض‌ها موجب از دست رفتن حقوق افراد نخواهد شد و هر زمان که اعتراض فردی نسبت به خوشه درآمدی خود مورد قبول مرکز آمار واقع شد، مابه‌التفاوت یارانه نقدی ماه‌های قبل به حساب وی واریز خواهد شد.

10- عدم نیاز به مراجعه خانواده‌های نظامی و انتظامی و نیروهای مسلح

خوشه‌بندی و پرداخت نقدی یارانه‌های خانوارهای نیروهای مسلح از طریق ستاد کل نیروهای مسلح صورت خواهد گرفت و طرح فعلی شامل حال این خانوارها نیست.

بنابراین از قشر نظامی، انتظامی و نیروهای مسلح کشور درخواست می‌شود به سایت اینترنتی، پیامک یا شماره تماس‌های فوق‌الذکر مراجعه نکنند.


آدرس سايت آمار ايران

جستجوی بسیار پیشرفته در سایت آمار ایران -نتایج سرشماری ها و ...
جستجوی بسیار پیشرفته در سایت آمار ایران -نتایج سرشماری ها و ...
آدرس سایت مرکز آمار ایران
کاربر گرامي
دراين پايگاه جداول آماري نشريات مرکز آمار ايران عرضه شده است . شما مي توانيد از طريق فهرست نشريات اين پايگاه و يا با استفاده از انواع شيوه هاي جستجو، به آطلاعات آماري خود دست يابيد.


http://amar.sci.org.ir/
آدرس سايت آمار ايران

۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

دانلود برنامه Portable DownloadStudio 5.2.1.0


DownloadStudio نهایی اینترنت مدیریت دانلود که میشود همه چیز را در وب سایت است. کامل آن برای دانلود فایل ها ، برنامه ها ، عکسها ، صدا ، ویدئو ، وب سایت کامل و سایت های FTP کامل از اینترنت می باشد.

بر خلاف دیگر مدیران دریافت که فقط دریافت فایل منفرد ، DownloadStudio می تواند دریافت کامل وب سایت ، سایت های FTP کامل ، تصاویر را از سایت های وب ، جریان صوتی و ویدئوها.

DownloadStudio مدیر دانلود اینترنت را با مرورگر ادغام شده است. ویژگیهایی مانند سرعت ، چند دانلود اتصال ؛ کاشف سایت بصری ؛ برگزار رده ؛ ساخته شده در مرورگر فایل تصویر بند انگشتی. کاشف سایت بصری است که اجازه می دهد که کسب می کنید 'زیر کاپوت -' از وب سایت های مورد علاقه شما برای دیدن چه فایل ها استفاده می شوند به آنها کنید.

این به شما اجازه می دهد فقط برای دانلود فایل های خاص که شما علاقمند هستید وارد این عملکرد بالا ، چند رگه ، چند فن آوری های اتصال است که به شما اجازه دریافت فایل های بسیاری در آن زمان همان.

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی "DownloadStudio" :

پست Downloader فایل :
· تسریع در کل شما را از اینترنت تا حد 500 ٪!
· رزومه کاری خراب و یا شکست خورده در این هفته تا شما دانلود کنید از دست هرگز دوباره.
· آسان برای استفاده و دانلود شما را از طریق راهنماهای جادوگر تمام مراحل به فایل های دانلود ، یا استفاده از حالت یک کارشناس برای دانلود کلیک کنید ، و یا استفاده از خاموش برای دانلود بدون دانلود کلیک کنید.
· پشتیبانی از تمام پروتکل های اینترنتی مردمی ، از جمله HTTP ، ایمن FTP ، MMS و RTSP.

پرونده محدوده Downloader :
· وب سایت هایی که بسیاری از فایل ها اغلب استفاده از فایل نامگذاری کنوانسیون به موجب آن معنایی که در خود آنها با استفاده از نام یک سری از اعداد یا حروف. به عنوان مثال ، یک هنرمند مشهور عکس اشپزخانه سایت ممکن است آن را 'عکس های آنجلینا جولی به عنوان jolie001.jpg نام ، jolie002.jpg ، jolie003.jpg؟ jolie125.jpg. از این رو ، مشاهده می کنید که آنها تنها یک سری از عکس ها 1 - 125 شماره.
· به جای اجبار به انجام کار خسته کننده از دانلود هر عکس به طور جداگانه ، پرونده محدوده Downloader به شما اجازه می دهد که آدرس را وارد کنید برای یکی از عکس ها و سپس شما می توانید انواع فایل را برای دانلود مشخص کنید. در مثال فوق ، ممکن است مانند جولی نگاه [001-125]. jpg. DownloadStudio برای هر فایل در محدوده فایل برای شما دانلود کنید. و این امر امکان دانلود مجموعه ای از فایل ها بسیار مناسب و خوبی برای سایتهای گالری عکس یا سایت های موسیقی مناسب است.

Download
Hotfile | Uploading

دانلود فيلم The.Thaw.2009.PROPER.DVDRip.XviD


The.Thaw.2009.PROPER.DVDRip.XviD - استفراغ | 715MB

اطلاعات :
انتشار گروه : استفراغ
نام فیلم : گرم شدن یدلایمخیرات 2009 مناسب DVDRip XviD - استفراغ
تاریخ انتشار : یدلایمخیرات اکتبر 15
نام فایل : vmt - گداختن - xvid
منبع : دی وی دی
حجم : 720.25 مگابایت
ژانر : ترسناک / نخاعی - فی / Thriller
ویدئو : 640 * 272 | 23.976 فریم در ثانیه و | 900 کیلوبیت بر ثانیه |
: صوتی انگلیسی | MP3 VBR استریو | 130 کیلوبیت بر ثانیه
زیرنویس ها حضور دارند : هیچ
زمان اجرا : 1 ساعت 30 دقیقه
امتیاز IMDB : 5.4/10 635 رای
کارگردان : مارک لوئیس A.
بازیگران : وال کیلمر ، الکساندرا Staseson ، براد Dryborough

داستان شرح مختصر :
در ایستگاه تحقیقاتی قطب شمال از راه دور ، چهار دانشجو بوم شناسی کشف وحشت واقعی گرم شدن کره زمین یخ ذوب نمی باشد ، بلکه آنچه را درون آن یخ زده است. انگل ماقبل تاریخی را از لاشه ماموت پشمالو است بر دانش آموزان unsuspecting که مجبور به قرنطینه بیاندازید و فداکاری لازم باشد ، یا آلوده خطر ابتلا به سایر نقاط جهان منتشر شد.

Download


Hotfile
http://hotfile.com/dl/22441968/18f53f1/31-THAW.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/22442099/6ac1455/31-THAW.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/22442243/9f57efd/31-THAW.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/22442336/8d0da0f/31-THAW.part4.rar.html
http://hotfile.com/dl/22442425/50b6059/31-THAW.part5.rar.html

Uploading
http://uploading.com/files/4bc12e89/31-THAW.part1.rar/
http://uploading.com/files/ecb8eb97/31-THAW.part2.rar/
http://uploading.com/files/fb667bbf/31-THAW.part3.rar/
http://uploading.com/files/7cbfd24d/31-THAW.part4.rar/
http://uploading.com/files/84f76f97/31-THAW.part5.rar/