۱۳۸۷ بهمن ۱۰, پنجشنبه

عکس های جالب از حیوانات عجیب الخلقه 3






عکس های جالب از حیوانات عجیب الخلقه 2









عکس های جالب از حیوانات عجیب الخلقه








دانلود آهنگ های باحاله انقلاب

سرود بياد ماندني خلبانان ویژه سرودهاي انقلابي ...

حجم فایل : 505 KB



همپاي جلودار ویژه سرودهاي انقلابي ...

دانلود کنید حجم فایل : 1.52 MB




وطنم سرودهاي انقلابي ...
دانلود کنید حجم فایل : 519 KB



ايران ايران ویژه سرودهاي انقلابي ...

دانلود کنید حجم فایل : 1.62MB

برای دانلود آهنگ های بیشتر اینجا کنید

۱۳۸۷ بهمن ۸, سه‌شنبه

2 عکس جالب دیگر از لب




عکس های زیبا از لب و بوسه







۱۳۸۷ بهمن ۷, دوشنبه

فراخوان وبلاگی حمایت از نود فردوسی‌پور

فراخوان وبلاگی حمایت از نود فردوسی‌پور

برنامه نود از معدود حرکاتی در کشورمان بوده و می باشد که نقد سازنده و بدون اغماض را رایج کرده بود و با بررسی مسائل مختلف فوتبالی کشور حمایت قاطع بینندگان را به همراه داشت.

با جرات می توان گفت هیچ برنامه ای در طول تاریخ سازمان صدا و سیما تا این حد جوانان را جذب نکرده است، آن هم نه برای مدت کوتاه که برای سال‌ها.برنامه 90 و عادل

اکنون اگر سازمان صدا و سیما می‌خواهد بیش از گذشته جوانان از برنامه‌هایش روی‌گردان شوند و نیز اگر سازمان تربیت بدنی می‌خواهد بیش از این وجهه دولت را در اذهان جوانان کشور خراب کند، می‌توانند به مخالفتشان با فردوسی‌پور ادامه دهند.

روند حفه کردن صدای مخالفان روند بسیار خطرناک و نگران‌کننده است. که در بدنه دولت می‌توان مشاهده نمود که می‌تواند میخ‌هایی بر تابوت دولت نهم باشد.

در این میان از صدا و سیما که در موارد زیادی با سرسختی ایستادگی کرده‌است انتظار می‌رود که به احترام تمامی بینندگان و برای حفظ جایگاهش تسلیم سازمان تربیت بدنی نشود.

برای امضای طوماری اینترنتی در حمایت از فردوسی‌پور به اینجا بروید.

این کاریکاتور هم هنرمندانه صحبت‌ها را خلاصه می‌کند

نگرانی‌ام از خفه شدن صداهای مخالف
در همین راستا از کلیه وبلاگ نویسان و دوستان دعوت می کنم در صورت درج مطلبی در حمایت از فردوسی پور اعلام نمایند تا در اینجا لیستی از آن ها تهیه گردد:
حامیان وبلاگی فردوسی پور:

1- تا ورزش هست ، نود و فردوسی پور هم هست

2- از برنامه 90 و عادل فردوسی‌پور دفاع کنیم

3- به احترام عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ او

۴-راز سر به مهر؛ عادل فردوسی پور

5- فردوسی پور، تو بی نظیری!

6- برای پیشرفت فوتبال

۷- احتمال شکست تمامیت‌خواهان در پروژه حذف فردوسی‌پور

۸- 90

۹- وقتی یارای ایستادگی در برابر فردوسی پورها را ندارند !

۱۰- عادلی که شاید دیگر نخندد !

11- قضاوت به عهده خودتون

12- دو تصویر گویا از عادل فردوسی‌پور در هنگام گفتگو با آخوندی!

13- حمایت ار عادل فردوسی پور

۱۴- حمایت از عادل فردوسی پور

15- تماشاگران استقلال از فردوسي پور حمايت كردند

16- تلاش دولتی ها برای برکناری عادل فردوسی پور

17- جمع‌آوری امضا برای حمایت از عادل فردوسی پور

18- به احترام عادل فردوسی پور و نود او

19- حامی فردوسی پور هستید یا فدراسیون ؟

20- برای حمایت از عادل فردوسی ‍‍پور امضا کنید

21- از عادل فردوسی پور حمایت میکنیم >>90>>

22- چه میکنه این عادل فردوسی پور!!!!(حمایتی)

23- تحریم برنامه ی نود,(فردوسی پور نگران نباش ما پشتت هستیم)

23- تلاش فدراسیون فوتبال برای حذف برنامه ی مردمی ۹۰

24- در حمايت از عادل فردوسي‌پور

25- حمایت از همین وبلاگ کوچک

26- قطع صدای تماشاگران به هنگام تشویق عادل فردوسی پور

27- سرخابی ها به مهمترین مطلب فوتبال فقط توجه کنید

28- حمایت از عادل فردوسی پور !!

29- حمایت کامران نجف‌زاده از فردوسی پور در وبلاگش

30- شاید نود دیگر نماند (وبلاگ مازیار ناظمی)

31- شب سیاه استودیوی ۱۴

برگرفته از وبلاگ:

www.3eke.blogfa.com

۱۳۸۷ بهمن ۴, جمعه

McFunSoft Video CaptureConvertBurn DVD نرم افزاری برای تهیه تصویراز محیط سیستم عامل ویندوز

امروزه یکی از شیوه های جدید آموزش در علوم کامپیوتر ساختن فیلم های آموزشی در محیط کامپیوتر و بر اساس کاربرد نرم افزارها می باشد. ویژگی این گونه فیلم های آموزشی در این است که وقتی یک کار آموز قصد یاد گیری بر اساس فیلم آموزشی را دارد مطالب را به صورت پویا و مفهومی تر می آموزد به طوری که تصور می کند در کلاس و به صورت عملی در حال یاد گیری است. برای ساخت تصاویر و فیلم های آموزشی می توان از نرم افزارهای مختلفی در این زمینه استفاده نمود که هر یک از آن ها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. این نرم افزارها معمولا توسط شرکت های تولید کننده نرم افزارهای چندرسانه ای برای کاربران ارائه می شوند .

در این مطلب نرم افزاری در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

Video Capture/Convert/Burn DVD نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا از محیط سیستم عامل ویندوز خود تصویر برداری نموده و سپس به کمک ابزارهای موجود در نرم افزار تصاویر ضبط شده را تبدیل فرمت نموده و بر روی دیسک های مختلف از جمله DVD ها کپی نمایند. این نرم افزار که در واقع سعی نموده است تا ابزارهای مورد نیاز کاربران در زمینه ضبط و ویرایش فایل های تصویری ضبط شده و تبدیل فرمت و تکثیر آن ها را در غالب یک نرم افزار ارائه نماید. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به توانایی هایی مثل پشتیبانی از تبدیل فرمت های مختلف تصویری ، قابلیت ضبط از محیط سیستم ، کارت های تلویزیون ، دوربین ها و ... ، توانایی جداسازی و برش فایل های تصویری ضبط شده و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت McFunSoft می باشد.



دانلود با حجم ۱۸.۳ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

SHAWORLDCLOCK.4.34

با استفاده از این نرم افزار می توانید ساعات کشورها و شهر های مختلف دنیا را در سیستم خود داشته باشید. برای استفاده از امکانات این نرم افزار نیاز به نرم افزار Microsoft.NET Framework 2.0 دارید.



دانلود با حجم ۴.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

Collectorz com Movie Collector Pro v6.0.1

شاید شما نیز در دسته افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به فیلم های سینمایی دارید و با گرفتن هر فیلم جدید یا قدیمی که تا به حال ندیده اید یک نسخه از آن تهیه می کنید و هم اکنون دارای یک آرشیو با تعداد بالایی از فیلم ها هستید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا اقدام به دسته بندی منظم فیلم های خود نمایید و از امکانات جانبی دیگر نظیر درج اطلاعات و دیگر مسائل استفاده کنید. Movie Collector Pro نام نرم افزاری از شرکت معروف collectorz است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مختلف در زمینه دسته بندی اطلاعات گوناگون فعالیت می کند. در این برنامه کاربران می توانند لیستی از فیلم ها، تعداد آن ها، ریز جزئییات و ... را تهیه کرده و به قسمت مربوط به هر فیلم ارائه نمایند. همچنین در این نرم افزار می توان به کمک اینترنت و سایت های بزرگی همچون Amazon اقدام به دریافت اطلاعات مربوط به یک فیلم و یا عکس آن نمود.



دانلود با حجم ۱۶ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

GMail Desktop Studio.1.1.0.6

همونطور كه مي‌دونيد كمپاني بزرگ گوگل با راه‌اندازي سيستم Mail Server خودش تونست ظرف مدت كمي بازار پر رونق نامه‌هاي الكترونيكي رو به اندازه‌ي زيادي تصرف كنه.
اين بازار نيازمند طرح‌ها و ايده‌هاي جديدي براي بالا نگه داشتن تعداد مشتريان نيز هست كه خوب شركت گوگل هم از اين امر غافل نبوده و مرتب طرح‌ها و ايده‌هاي جديدي رو براي كاربران اين سرويس ارائه كرده.

برنامه‌ي GMail Desktop Studio نام برنامه‌اي است كه به شما رو قادر مي‌سازه تا با حداكثر سرعت به Mail هاتون دسترسي داشته باشيد. اين برنامه‌ي بسيار كوچك مي‌تواند تا حد بسيار زيادي شما را در رسيدن به اهداف تجاريتان ياري نمايد.

طريقه‌ي كار اين برنامه به اين شكل است كه شما با ساختن يك اكانت در GMail ( البته در صورت نداشتن اكانت، و اگر هم از قبل اين كار را انجام داده‌ايد ديگر نيازي به اين كار نيست ) و انجام تنظيمات مربوط به آن مي‌توانيد برنامه را طوري تنظيم كنيد كه مثلاً هر 1 دقيقه يا هر چند دقيقه‌اي كه شما مي‌خواهيد به Inbox شما سر بزند و نامه‌ها را براي شما نمايش دهد.
اين برنامه با قرار گرفتن در كنار ساعت در Taskbar سرعت دسترسي به Inbox شما را به طور چشمگيري كاهش مي‌دهد. شما حتي مي‌توانيد تنها با 2 كليك روي اين برنامه به صفحه‌ي ارسال ايميل برويد و به سادگي ايمل‌هاي خود را ارسال و دريافت نماييد.



دانلود با حجم ۵ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



Perfect Uninstaller 6.3.2 WinALL Regged

برنامه Perfect Uninstaller راهی بهتر و آسان تر برای شماست تا برنامه هایی را که احتیاج ندارید به طور کامل uninstall کنید درحالی که Windows Add/Remove Program نمی تواند آنها را حذف کند. آغلب Uninstaller ویندوز نمی تواند به طور کامل نرم افزار ها و فایل های سوخته رجیستری حذف کند. برخلاف Uninstaller ویندوز Perfect Uninstaller می تواند فایل ها رجیستری را از فایل ها خراب و سوخته پاک سازی کند این کار سبب محافظت از سیستم شما در برابر ارور های رجیستری و همچنین سبب افزایش کارایی و سرعت آن می شود.

برخی از خصوصیات کلیدی این نرم افزار:

3 برابر سریعتر از Windows Add/Remove program است!
حذف کامل فایل های رجیستری معیوب و خالی از برنامه های حذف شده.
حذف بالاجبار برنامه ها مخفی نصب شده بر روی سیستم.
بازی کردن سریع پوشه برنامه نصب شده ، کلیه کلیدهای رجیستری برنامه و وب سایت برنامه.
نمایش جزییات برنامه های نصب شده بر روی سیستم.
استفاده آسان و interface جذاب.



دانلود با حجم ۲.۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

تقويم شمسي تحت سايد بار ويندوز ويستا

ویندوز ویستا دارای نوار ابزاری به نام Sidebar می باشد که در کنار صفحه دسکتاپ قرار می گیرد و دارای برنامه های کوچک و کاربردی هست که گجت - Gadget (افزونه) نامیده می شود. دامنه کارایی Gadget ها بسیار زیاد است، از نمایش آخرین اخبار به کمک RSS گرفته تا ترجمه و اطلاع از وضعیت آب و هوا و بورس و... كه يكي از مهمترين اين گجتها تقويم شمسي تحت سايد بار ويندوز ويستا همراه با مناسبتهاي فارسي، قمري و ميلادي ميباشد.
اين تقويم، فارسي شده نسخه جديد تقويم مايكروسافت ‌(1.1.0.0) ميباشد كه امكانات بسيار جالب و كارايي را در اختيار كاربران قرار ميدهد.

برخي امكانات اين تقويم به شرح زير مي باشد.
- امكان تغيير تقويم به سه تقويم ميلادي ، شمسي و اسلامي (قمري) از طريق منوي تنظيمات
- امكانان رويت مناسبتهاي اسلامي(قمري)، شمسي و ميلادي به طور دقيق حتي مناسبتهاي پيچيده مانند روز قدس (آخرين روز ماه رمضان) بدون نياز به برو رساني در سال جديد
- امكان تبديل دقيق روز انتخاب شده به تقويم شمسي، ميلادي و يا قمري
- تنظيم تغييرات روز قمري به طور خودكار و يا دستي
- امكان بروز رساني خودكار تقويم از طريق منوي تنظيمات
- قابل نصب بر روي سايد بار ويندوز (Gadget)
- و...



دانلود با حجم ۲۰۶ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

Microsoft .NET Framework

وجود نرم افزار Microsoft .NET Framework برای صاحبان گوشی تلفن همراه با سیستم عامل ویندوز موبایل در حال حاضر برای نصب نرم افزار های پیشرفته الزامی است. نرم افزار های قدرتمند برای اجرا شدن در دستگاه شما احتیاج به این نرم افزار دارند. با اتصال گوشی به کامپیوتر و اجرا فایل، نرم افزار همزمان بر روی کامپیوتر و گوشی نصب می شود.



دانلود با حجم ۲۳.۳ مگابایت

پسورد فابل : www.kamyabonline.com

AutoShutdown Pro v5.0.0.0


نرم افزار مذکور می تواند مشکلی که اغلب کاربران با آن روبرو می شوند را برطرف کند. به وسیله ی این نرم افزار می توانید به راحتی در ساعت معینی که می خواهید سیستم خود را خاموش کنید.امیدوارم از آن راضی باشید.



دانلود با حجم ۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

Visual Task Tips یک نرم افزار کاربردی جالب





پس از نصب این برنامه هنگامی که بخواهید بین پنجره هایی که در نوار پایینی ویندوز قرار دارد یکی را انتخاب کنید تصویری از نمای کلی آن صفحه را مشاهده خواهید نمود.



دانلود با حجم ۱۹۳ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



Ashampoo ClipFinder v1.52 نرم افزار کاربردی در زمینه ی آهنگها و تصاویر

پس از طراحی شاهکارهایی در زمینهء آهنگها و تصاویر از شرکت Ashampoo, اکنون نوبت به مبحث نقل و انتقال فایلهای ویدوئویی می رسد. با کمک برنامهء Ashampoo ClipFinder, کلیپ ویدوئویی مورد نظر خود را از سایتهایی نظیر YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video, sevenload و Dailymotion بدون هیچ گونه درنگی, تنها با چند کلیک ماوس یافته و دانلود نمایید.

چندین سال از عمرسایتهای نقل و انتقال آنلاین ویدئو کلیپ از قبیل YouTube.com, MyVideo.de, VideU.de و ClipFish. میگذرد و برخی از آنها تا به حال به خدایان اینترنتی در زمینه اشتراک آنلاین کلیپهای ویدوئویی مبدل گشته اند, و دارای بسیاری فایلهای جالب و مبتکرانه کوتاه و دیدنی در خود میباشند. این روزها برای اغلب کاربران اینترنتی پیش می آید که در بین کار و یا دیگر اوقات زندگی روزمره برای زنگ تفریح هم که شده به این سایتها رجوع کرده و از منابع ویدئویی جذاب آنها لذت میبرند و همچنان به نظر میرسد که بیشتر مردم برای پیدا کردن و دانلود کلیپ ویدئویی از یو توب و سایتهای مشابه اش, برنامه خاصی استفاده نمی نمایند ولی Ashampoo ClipFinder قابلیتهایی فراتر ازدیگر برنامه ها ارائه میکند؛ به طوریکه شما توسط این برنامه قادر به داونلود و ذخیرهء فوری کلیپهای کوتاه با فرمتهای مختلف بر روی کامپیوتر خود خواهید بود. پس اگر شما به دنبال ابزاری جامع برای داونلود کلیپهای ویدئویی هستید پیشنهاد میکنیم فرصت استفاده از این برنامه را از دست ندهید.

Ashampoo ClipFinder

, اطلاعات متنوعی متناسب با کلیپ مورد نظر شما از قبیل حجم فایل, اسم فیلم و دیگر تفاصیل و جزئیات در مورد فیلمها به شما نشان میدهد و تنها با یک کلیک ساده, فیلم انتخابی شما را به نمایش در می آورد و همچنان بدون هیچ گونه مشکلی قادر به ذخیره آن در کامپیوتر شما میباشد. دیگر قابلیت متمایز در این نرم افزار قابل دسترس بودن آن در هر زمان میباشد, بطوریکه نیازی به وصل بودن به اینترنت به صورت همیشگی نداشته و به شما این امکان را میدهد تا لینک ویدئوی دلخواه خود را در قسمت لینکهای "مورد علاقه" ذخیره نموده و در هر زمان حتی بدون دسترسی به اینترنت نیز به تماشای آنها بپردازید.

ویژگیهای برنامه:

فایلهای آنلاین ویدئویی مرتبط با کلمه جستجو شدهء شما را می یابد.
سایتهای محبوب انتقال ویدئو همانند YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video, sevenload, Dailymotion, MySpace, Metacafe, Veoh, Livevideo.com, blip.tv, Yahoo! Video و IFILM را پشتیبانی می نماید.
بازدید مستقیم تمام ویدئوهای برتر در پنجره مخصوص برنامه
نمایش حجم, جزئیات و نام فیلمها
نمایش فیلم در پنجرهء Ashampoo ClipFinder بطور مستقیم
داونلود فایل ویدئویی با فرمت FLV, مستقیما بر روی هارد دیسک شما
فایلهای مورد علاقه شما در یک پوشه جداگانه گردآوری میشود
قابلیت تعویض Skin نمایشی برنامه



دانلود با حجم ۹.۲ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

برنامه HD Tune Pro یک برنامه کم حجم و کاربردی پیدا کردن بدسکتور هارد دیسک

برنامه HD Tune Pro یک برنامه کم حجم و کاربردی برای انجام تست های مختلف بر روی هارد و پیدا کردن بدسکتور ها است. شما با استفاده از این برنامه می توانید امتیاز write/read هارد خود را ببنید ، هارد دیسک را مانیتورینگ کنید ، ارور های موجود بر روی هارد را شناسایی کنید ، تعداد دقیق فایل ها و فولدر هایتان را ببنید و توانایی هاردتان را در خواندن این فایل ها تست کنید و …

خصوصیات کلیدی برنامه:

- امتیاز دهی به جنبه های مختلف هارد
- نمایش Transfer Rate ، Access Time ، CPU Usage و Burst Rate
- نمایش اطلاعات کاملی از هارد دیسک ( شامل : firmware version ، سریال نامبر ، ظرفیت ، بافر ، transfer mode و …)
- دارای قابلیت S.M.A.R.T. Information ( فناوری مانیتورینگ ، آنالیز و گزارش دهی خودکار)
- نمایش دمای هارد
- کپی اطلاعات در clipboard
- گرفتن screenshot
- رفع باگ های نسخه های قبلی



دانلود با حجم ۱.۴ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نرم افزار آرایش صفحه کلید با TrayLayout 1.2

اگرچه مایکروسافت از ویندوز 2000 به بعد زبان فارسی را به مجموعه زبان های تحت پشتیبانی خود افزود. اما مشکلی که هنوز وجود دارد عدم تطابق صفحه کلید استاندارد فارسی با کلید های تعریف شده توسط مایکروسافت است، به عنوان مثال جای حروف پ، ژ، در صفحه کلید استاندارد فارسی با آنچه در ویندوز است، فرق میکند. TrayLayout نام برنامه کوچکی است که در هنگام اجرا در حافظه موقت مقیم میشود و علاوه بر نمایش تاریخ هجری شمسی جای حروف صفحه کلید را اصلاح میکند. علاوه بر تصحیح جای حروف این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا جای تک تک حروف روی صفحه کلید را مطابق میل و سلیقه خود تغییر دهید!



دانلود با حجم ۷۰۹ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

PSP Movie Creator 2 نرم افزاری برای تبدیل و ساخت فایل های تصویری سازگار با کنسول PSP

کنسول های بازی PSP که به صورت دستی مورد استفاده کاربران قرار می گیرد علاوه بر قابلیت اجرای بازی های PlayStation از ویژگی های دیگری نیز برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های قابل استفاده در این کنسول نمایش فایل های تصویری و فیلم ها می باشد. این کنسول به صورت پیش فرض از فرمت های تصویری مختلف پشتیبانی می کند اما استفاده از فایل های تصویری به صورت اصلی بر روی این کنسول ها فضای زیادی از حافظه های آن ها را اشغال می کند. برای جلوگیری از بروز این مشکل می توان از نرم افزارهای تبدیل کننده و بهینه ساز فایل های تصویری که مخصوص کنسول PSP طراحی شده است استفاده نمود.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

PSP Movie Creator نام نرم افزاری برای تبدیل و ساخت فایل های تصویری سازگار با کنسول PSP می باشد که به کمک این نرم افزار می توان فایل های تصویری با کیفیت مناسب و حجم پایین را برای کنسول های بازی PSP آماده سازی نمود. در این نرم افزار کاربران می توانند تا 300% فایل های تصویری را با کنسول های بازی دستی خود سازگارتر نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به پشتیبانی از فرمت های DVD, DivX/XviD, avi, wmv, mpg, mpeg, dat(VCD), rm, rmvb, Tivo2Go ، پشتیبانی از فایل های زیرنویس ، تبدیل کننده فرمت با اندازه تصویر 320x240و 368x208 و 400x192 ، قابلیت استفاده بر روی سیستم عامل ویندوز 98/ME/NT/2000/XP و ... اشاره نمود.



دانلود با حجم ۷.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

Hamrick VueScan Pro 8.4.96 نرم افزاری قدرتمند در زمینه اسکن اطلاعات به کمک دستگاه اسکنر

امروزه استفاده از دستگاه های اسکنر در کنار سیستم های کامپیوتری به یکی دیگر از امور پرکاربرد تبدیل شده است که کاربران با استفاده از این دستگاه نیازهای خود را برطرف می سازند. اسکن تصاویر و نامه های اداری در زمره بیشترین استفاده های این دستگاه می باشد. در هنگام خرید اسکنرها به همراه آن ها دیسک هایی نیز به مشتری داده می شود که حاوی نرم افزارهای همراه با دستگاه می باشد و به کمک این نرم افزارها می توان از دستگاه مورد نظر استفاده لازم را به عمل آورد. در بسیاری از موارد ممکن است کاربران با استفاده از نرم افزارهای همراه نیازهایشان به صورت کامل برطرف نشود و یا این که از نتیجه اسکن به عمل آمده و کیفیت آن راضی نباشند. برای حل این مشکلات می توان از نرم افزارهای کمکی بهره گرفت.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

VueScan Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه اسکن اطلاعات به کمک دستگاه اسکنر می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند تصاویر و نامه ها را با کیفیت بالا اسکن نموده و در صورت نیاز تغییراتی را بر روی آن ها اعمال کنند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی در این زمینه برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به قابلیت کار با 1200 افکت ، بهبود کیفین نتیجه اسکن نسبت به نسخه های قبلی این نرم افزار ، قابلیت استفاده از نرم افزار بر روی سیستم عامل ویندوز ، Mac و linux و ... اشاره نمود. این نرم افزار با سابقه 10 ساله خود دارای جایگاه خاصی در میان کاربران سیستم های کامپیوتری می باشد . این نرم افزار محصولی از شرکت Hamrick Software می باشد.



دانلود با حجم ۴.۷ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

ايجاد و مديريت كليدهاي ميانبر با استفاده از ZenKEY 2.0.14

ZenKEY يك نرم افزار كاربري مفيد جهت ايجاد و مديريت كليدهاي ميانبر در ويندوز مي باشد. اين نرم افزار به صورت رايگان عرضه شده است و با استفاده از آن قادر خواهيد بود تا به راحتي كليدهاي ميانبر جهت باز كردن نرم افزارها و پوشه هاي مختلف ايجاد نماييد و آنها را مديريت نماييد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار ZenKEY 2.0.14 :

- پشتيباني از تمامي ويندوزها
- نصب و استفاده آسان
- محيط ساده و كاربرپسند
- امكان ايجاد كليد هاي تركيبي ميانبر و مديريت آنها
- كليدهاي ميانبر از پيش تعريف شده براي نرم افزارهاي معروف
- رايگان و بدون محدوديت در استفاده
- و...



دانلود با حجم ۳ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

Norton Ghost 14.0 روحي در كامپيوتر شما

آيا تا به حال به اين مسئله فكر كرده ايد كه مي توانيد از پارتيشن هاي هارد ديسك خود مانند CD يا DVD يك نسخه كپي ايجاد كنيد ؟ جالب است بدانيد كه با استفاده از نرم افزار Norton Ghost شما قادر خواهيد بود تا يك نسخه پشتيبان از هارد ديسك خود يا يكي از پارتيشن هاي آن تهيه نماييد و آن را در هاردي ديگر و يا بر روي CD يا DVD داشته باشيد. از مزيت هاي اين نسخه پشتيبان مي توان به اين مورد اشاره كرد كه: اگر پس از نصب ويندوز جديد و نرم افزارهاي مورد نيازتان كه هميشه آنها را نصب مي كنيد يك نسخه پشتيبان از پارتيشن ويندوز خود بگيريد به اين ترتيب خواهيد توانست در صورت بروز مشكلات عمده براي ويندوز نسخه پشتيبان آن پارتيشن را بازگرداني كنيد و به اين ترتيب در كمترين زمان ممكن ويندوز جديد و نرم افزارهاي مورد نياز خود را داشته باشيد. اين تنها يكي از مزاياي استفاده از اين نرم افزار مي باشد و شما مي توانيد از آن براي حفاظت از اطلاعات مهم و حياتي خود نيز استفاده كنيد و اطلاعات خود را به قولي بيمه نماييد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Norton Ghost 14.0 :

- امكان ايجاد نسخه پشتيبان از كل هارد و يا يك پارتيشن خاص
- امكان بازگرداني آسان نسخه هاي پشتيبان بر روي هارد ديسك
- سيستم ارسال نسخه هاي تهيه شده بر روي FTP
- بازگرداني سريع نسخه هاي پشتيبان
- بيمه اطلاعات ذخيره شده بر روي هارد ديسك
- امكان رايت نسخه هاي پشتيبان بر روي ديسك
- محيط كاربري ساده و كاربرپسند
- و...



دانلود با حجم ۸۹.۶ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

روشن و خاموش سازي خودكار سيستم با Auto Power-On & Shutdown 2.20


Auto Power-On & Shutdown نرم افزاري كاربردي جهت روشن و خاموش كردن سيستم در ساعت خواص و طبق برنامه مي باشد. با استفاده از اين نرم افزار شما قادر خواهيد بود تا سيستم خود را برنامه ريزي نماييد تا در ساعاتي مشخص شروع به كار كند يا در ساعتي خاص خاموش گردد.

امكانات منحصر به فرد نرم افزار Auto Power-On & Shutdown 2.20 :

Resume From Power-Off State : اين نرم افزار پس از تنظيم زمان ويژه روشن شدن سيستم شما را در حالت Hibernate خاموش مي كند و تا درست سر تاريخ مشخص شده و ساعت تعيين شده سيستم شما را راه اندازي نمايد.
Wake up From Sleep Mode : با اين نرم افزار همچنين مي توانيد تعيين كنيد تا سيستم شما در زماني معين از حالت Stand By خارج گردد و آماده به كار گردد.
Task Schedule : يكي از بهترين امكانات اين نرم افزار امكان تعيين اجراي دستوري خواص در ساعتي معين مي باشد. به عنوان مثال شما مي توانيد تعيين نماييد تا سيستم پس از راه اندازي آهنگ خواصي را اجرا نمايد و يا وارد وب سايت خواصي گردد !

ویژگی های کلیدی نرم افزار Auto Power-On & Shutdown 2.20 :

- كنترل كامل سيستم و خاموش و روشن كردن آن در ساعت و تاريخ خاص
- امكان Stand By كردن سيستم در ساعت تعيين شده
- ابزار ويژه تنظيم دستوركار حهت انجام اعمال خاص پس از راه اندازي خودكار سيستم
- پشتيباني از ويندوز هاي : 2000، ايكس پي و ويستا
- نصب و راه اندازي آسان
- محيط ساده و كاربرپسند
- و...



دانلود با حجم ۱.۵ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

ابزاری مفید جهت استفاده بیشتر از سرعت حافظه ی اصلی - SuperSpeed RamDisk Plus v9.0.3.7

شاید تا کنون با برنامه‌هایی که ادعای هایی در مورد افزایش سرعت کل سیستم و یا بعضی از قطعات را تا ۳۰۰% و یا بیشتر دارند مواجه شده باشید! اما اکثر این نرم افزار ها نه تنها هیج تاثیری در روند سرعت سیستم ندارند و در اکثر موارد با دستکاری هایی که در ریجستری و فایل های ویندوز انجام می دهند باعث بروز اختلال در سیستم عامل و کاهش سرعت دسترسی می شوند.
SuperSpeed RamDisk Plus نام نرم افزاری می باشد که با فراهم کردن ابزاری مفید، برای استفاده ی بیشتر از حافظه ی اصلی و در نتیجه سرعت زیاد تر نسبت به هارد دیسک، دسترسی به داده های موقت را برای شما افزایش می دهد. مراحل کار این نرم افزار بدین صورت است که با ایجاد یک DISK مجازی در درون حافظه ی اصلی سیستم (RAM) به کمک شما عزیزان می آید. از آنجایی که سرعت دسترسی به حافظه سیستم (RAM) بسیار بالاتر از یک هارد دیسک می باشد، تصور نمایید، کار کردن با فایل های یک دیسک مجازی در درون رم چه سرعت وحشتناکی خواهد داشت! کسانی که با Amiga کار کرده‌اند قدر و فایده این نوع RAMDisk ها را به خوبی می‌دانند.
این برنامه گزینه‌ای دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد که در هنگام Shutdown یا Rest ویندوز ابتدا محتویات درون RAMDisk را به هارددیسک منتقل نماید، سپس سیستم را خاموش یا ریست نماید، و بعد از ورود بعدی، سیستم به صورت خودکار محتویات ذخیره شده در هارددیسک را به درون RAMDisk بار گذاری کند.
کسانی که حافظه ۱GB یا بیشتر دارند، می‌توانند در این نوع حافظه‌ها به ساخت Image سی‌دی و کار برروی آنها یا ساخت WinZIP/WinRAR و غیره اقدام نمایند.

فواید و کاربرد های این نوع دیسک ها :

* همانند یک دیسک فرمت می‌شود و امکان کپی،ساخت، انتقال و … انواع فایل‌ها و فولدر‌ها به آن نیز فراهم می باشد.
* ایجاد و حذف سریع آن، از حافظه ی اصلی.
* ظرفیت RAMDisk ایجاد شده با این برنامه بستگی به نوع فعالیت و انتخاب شما دارد. حداکثر ظرفیتی که می‌شود برای آن انتخاب نمود۸۰% میزان حافظه خالی سیستم می باشد. (البته به عوامل دیگری هم بستگی دارد)
* چون RAMDisk درون حافظه فیزیکی ساخته می‌شود بنابراین با ریست یا خاموش شدن سیستم داده‌های درونش پاک می‌شود. اما با امکانی که در برنامه وجود دارد شما می توانید به صورت خودکار محتویات را ذخیره و دومرتبه بار گذاری نماید.
* این دیسک برای فولدرهای Temprory ویندوز و برنامه‌ها بسیار مناسب است. از آنجا که این فایل‌ها هیچ ارزشی ندارند، می‌توانید آدرس فولدرهای Temp ویندوز یا برنامه‌ها را به RAMDisk دهید. این کار ۲ حسن دارد: اول، با خاموش یا ریست کردن سیستم این دیسک به شکل اتوماتیک پاک می‌شود پس از شر این نوع فایلها خلاص می‌شوید. دوم، سیستم عامل یا برنامه‌هایی که نیاز به ساختن چنین فایل‌هایی دارند با سرعت بسیار بیشتری آنها را ایجاد کرده یا می‌خوانند.
* امنیت (Security) بالا. چون این دیسک درون حافظه فیزیکی هست و با خاموش شدن یا ریست سیستم اطلاعت آن پاک می‌شود و دیگر امکان بازیافت داده‌ها از آن نیست، بنابر این بسیار مناسب برای ذخیره داده‌های مهم ولی موقتی است (تاکید می کنم موقتی) که نمی‌خواهید کسی به آنها دسترسی یابد. همانند صفحات اینترنتی و جستجو‌ها و History و…




دانلود با حجم ۶.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نرم افزاری برای کپی برداری و تهیه فایل های پشتیبان Casper v5.0.1294

چنانچه جزو کاربرانی هستید که روزمره فعالیت های زیادی را در رایانه شخصی و سیستم عامل خود صورت می دهید و یا جزو آن دسته از کاربرانی هستید که با نرم افزارها و اطلاعات داده ای فراوانی در فعالیت های روزانه خود مواجه هستید بلا شک اطلاعات و محتویات سیستم شخصی شما برایتان مهم و حیاتی خواهد بود و پاک شدن و یا از بین رفتن آنها برای شما بسیار گران تمام خواهد شد . خارج از محدوده اطلاعات گسترده ، حتی اگر کاربری ساده و به اصطلاح خانگی باشید و کلیه اطلاعات مهم شما چند عکس ساده خانوادگی ،برای حفظ و نگهداری آن حتما تلاش خواهد کرد تا اطلاعات مورد نظر همواره پایدار و قابل استفاده باشد. البته برای پاک شدن اطلاعات نیز راهکارهایی منجمله استفاده از نرم افزارهای مختلف برای بازگردانی اطلاعات پاک شده و یا جایگزینی اطلاعات از طریق فایل های پشتیبان می باشد..

با نگاهی اجمالی خواهیم فهمید که راهکار اول یعنی ( بازگردانی اطلاعات پاک شده ) دارای مشکلات و گاها حتی غیر ممکن می باشد فلذا از این لحاظ عیب و اشکال اساسی محسوب می شود و برای رفع آن باید به سراغ گزینه های مطمئن تری رفت.
استفاده از راهکار دوم یعنی استفاده از فایل های پشتیبان همواره راهی منطقی بوده که قدرت بهره وری آن از روش اول بیشتر می باشد. برای این منطور تاکنون نرم افزارهای مختلفی به بازار عرضه شده است و هر کدام کم و بیش در بازار محک خورده اند. در اینجا نیز نرم افزار قدرتمندی را به شما معرفی خواهیم کرد.

CASPER نام نرم افزاری است که به بوسیله آن خواهید توانست از تمامی اطلاعات موجود در حافظه رایانه شخصی خود فایلهای پشتیبان مطمئن تهیه کنید و آنها را یکجا کپی کرده و در محل امن نگه داری کنید و در هنگام نیاز از آنها استفاده کنید. به کمک امکانات ویژه گنجانده شده در بسته نرم افزاری قدرتمند کمپانی Future Systems Solutions کاربر قادر خواهد بود تا امکانات جالب و ویژه ای را که تا کنون از آن بهره مند نشده را آزمایش کند.
از جمله این امکانات می توان به تهیه فایل پشتیبان Back up از تنظیمات مختلف نرم افزاری و سیستمی نیز اشاره نمود. بدین صورت که کاربران قادر خواند بود تا از تنظیمات انجام شده شده بر روی نرم افزارمورد نظر فایل پشتیبانی تهیه کنند تا در زمان نصب و راه اندازی مجدد نرم افزار نیازی به انجام مجدد تنظیمات نباشد. همچنین این نرم افزار قادر خواهد بود تا در کمترین زمان ممکن از فایلها و فعالیتهای شما فایل پشتیبان تهیه کرده و در صورت لزوم تنها با یک کلیک تمامی داده های خود را در اختیار شما قرار دهد.
با توجه به شواهد و منابع می توان این نرم افزار را یکی از بهترین ها در این زمینه معرفی کرد که با قرار دادن امکانات فراوان و همچنین آسان به کاربران خود ، توانسته به آنها خدمت بزرگی کرده و نیز رضایت آنها را جهت تحقق اهداف جلب نماید.

برخی ویژگی های نرم افزار:
- فضای کاربری زیبا ، آسان و عامه پسند
- قدرت ، توان تجزیه ای بالا، سهولت و .. در بازگردانی داده های مورد نظر
- قابلیت تهیه پشتیبان امنیتی و تنظیماتی
- تهیه فایل پشتیبان از تنظیمات نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم
- بازگردانی اطلاعات از بین رفته در کوتاهترین زمان ممکن و تنها با یک کلیک
- سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز و همچنین سازگاری با ویندوز



دانلود با حجم ۳.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

تست قطعات کامپیوتر SiSoftware Sandra Pro Business v2009.1.15.40

يك دستيار خوب و حرفه ايست كه به شما در امر آناليز،عيب يابي و گرفتن گزارش از وضعيت سخت افزار كامپيوتر كمك مي كنه!اين برنامه اطلاعات بسيار زيادي در مورد نرم افزار و سخت افزار سيستم شما در اختيارتون ميذاره طوري كه ميشه ادعا كرد ، اطلاعات اين برنامه از نظر صحت و دقت، توي هيچ كاتالوگي موجود نيست!شما به كمك اين برنامه ميتونيد سيستم خودتون رو آناليز كنيد.مثلا كارايي CPU خودتون رو بسنجين وبدونين نسبت به سخت افزار هاي ديگه (cpu) چطور كار ميكنه.اگه تازه كامپيوتر خريدين و نميدونين كه فروشنده از چه قطعاتي استفاده كرده و به دليل گارانتي بودن سيستم حق نداريد كه كيس رو باز كنيد، تنها راهش اينه كه از يه همچين برنامه اي استفاده كنيد و به همه جزييات مربوط به سيستم خودتون دسترسي داشته باشيد!اين برنامه همچنين امكات چك كردن و برسي اكثر سخت افزار ها رو ميده و به راحتي ميتونيد با اين برنامه قطعات نيمه خراب و خراب رو شناسايي كنيد.

ويژگي ها و ماژول هاي نرم افزار SiSoftware Sandra Pro Business v2009.1.15.40:
- اطلاعات مختصر از سخت افزار و نرم افزار سيستم در يك نگاه .
- اطلاعات كامل در مورد Mainboard/Chipset/System Monitors .
- اطلاعات كامل در مورد CPU/BIOS .
- اطلاعات كامل در مورد APM & ACPI (Advanced Power Management) .
- اطلاعات كامل در مورد PCI(e), AGP, CardBus, PCMCIA bus and devices .
- اطلاعات كامل در مورد بعد ويديويي سيستم ( monitor, card, video bios, caps و …) .
- اطلاعات كامل در مورد OpenGL .
- اطلاعات كامل در مورد DirectX (DirectDraw, Direct3D, DirectSound (3D), DirectMusic, DirectPlay, DirectInput) .
- اطلاعات كامل در مورد كيبورد و موس و Joystick .
- اطلاعات كامل در مورد Sound Card (wave, midi, aux, mix) .
- اطلاعات كامل در مورد MCI Devices (mpeg, avi, seq, vcr, video-disc, wave) .
- اطلاعات كامل در مورد پرينترها .
- اطلاعات كامل در مورد ويندوز و حافظه ي ويندوز .
- اطلاعات كامل در مورد Font ها (Raster, Vector, TrueType, OpenType) .
- اطلاعات كامل در مورد مودم Modem/ISDN .
- اطلاعات كامل در مورد شبكه ( Network Information , IP Network Information ) .
- اطلاعات كامل در مورد WinSock و امنيت سيستم در اينترنت .
- اطلاعات كامل در مورد درايو ها (Removable Hard Disks, CD-ROM/DVD, RamDrives و … )
- اطلاعات كامل در مورد پورت ها (Serial/Parallel) .
- اطلاعات كامل در مورد اتصال هاي از راه دور (Dial-Up, Internet) .
- اطلاعات كامل در مورد OLE objects/servers .
- اطلاعات كامل در مورد پروسه هاي در حال اجرا Tasks & Threads .
- اطلاعات كامل در مورد ماژول ها, DLL, DRV .
- اطلاعات كامل در مورد SYS , SCSI , ATA/ATAPI , Data Sources , CMOS/RTC .
- اطلاعات كامل در مورد Smart Card & SIM Card .
- بررسي CPU , CD-ROM/DVD , Removable Storage/Flash , Memory Bandwidth .
- بررسي پهناي باند Cache & Memory و Network/LAN .
- بررسي اتصال به اينترنت .
- تنظيمات سخت افزاري مرتبط با رجيستري .
- افزايش قدرت و كارايي سيستم .
- دادن گزارشات در مرود سيستم .
- نمايش نرم افزار هاي نصب شده و اطلاعات ثبت شده ي سيستم .
- نمايش وضعيت محيطي سيستم مانند درجه ي حرارت , ولتاژ , وضعيت فن ها , قدرت CPU و مقاوت هاي سيستم خنك كننده و ….
- به علاوه ي بسياري ويژگي هاي مفيد ديگر ….



دانلود با حجم ۱۸.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

پاکسازی فایلهای مزاحم Final Uninstaller v1.5.0.99

Final Uninstaller نام نرم افزاری است که پس از یک بار استفاده از آن نامش را به خاطر خواهید سپرد. نرم افزاری قدرتمند در زمینه پاکسازی فایلهای مزاحم و فایلهایی که دیگر به وجود آنها برای همیشه نیازی نیست!
بلاشک بهترین حالت برای پاکسازی ردپای نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم شخصی ، پاکسازی کلی و بدون جا گذاشتن کوچکترین اثری در سیستم می باشد.این نرم افزار پیشرفته به شما امکان این را خواهد داد که تنها با یک کلیک ساده با فایل مزاحم تصفیه حساب کرده و آن را برای همیشه نابود کنید ، به گونه ای که فایل مربوط نه تنها در درایو شما ، بلکه حتی در ریجستری یسیتم شما نیز یافت نخواهد شد و برای همیشه محو خواهد بود.با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد ، چرا که گزینه بسیار بهتر و توانمند تری در اختیار خواهید داشت.
این نرم افزار همچنین قادر به پاک کردن فایل هایی خواهد بود که مدت زمان طولانی است که از ان استفاده نشده و به نوعی اضافی میباشد نیز هست.با استفاده از امکانات پیشرفته نرم افزار تنها با Drag & Drop میتوانید برنامه ها را حذف کرده و آنها را از بین ببرید .Final Uninstaller از محیط کاربری ساده بر خوردار بوده و با تمامی نسخه های ویندوز نیز سازگار می باشد.نسخه جدید این نرم افزار نیز قابلیت پشتیبانی از ویندوز ویستا را دارا می باشد. همچنین این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز داراست.
به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود با سرعتی مثال زدنی ( 10 برابر بیشتر ازAdd/Remove Programes خود ویندوز) فایلها و نرم افزارهای مربوط را پاک کنید. همچنین این نرم افزار با اسکن کامل ریجستری و Hard disk برای پاک کردن کلید های غیر لازم رجیستری و File های مزاحم اقدام کرده و سیستم شما را پاکسازی و فضای در اختیار شما را افزایش می دهد.
Final Uninstaller با ارائه لیستی که شامل کلیه نرم افزارهای و فایلهای نصب شده بر روی سیستم شما می باشد کار شما را برای یافتن فایل مد نظر آسان کرده ، و پس از یافتن فایل مورد نظر تنها با یک Drag & Drop ساده می توانید عملیات حذف و پاکسازی فایل مورد نظر را صورت دهید .
اجتماع عواملی مانند سهولت در استفاده ، حجم کم نرم افزار، سرعت و دقت عمل ، به روز شدن مداوم و مرتب و … در این بسته نرم افزاری ، آن را تبدیل به نرم افزاری کار آمد با در صد مخاطبین بالا کرده است.



دانلود با حجم ۱.۴ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

تست قطعات رایانه Passmark BurnInTest Professional Edition v5.3.1026

PassMark BurnInTest™ برنامه ایست که با ساختن محیطهایی مجازی تمامی زیر مجموعه ها و اجزای دستگاههای کامپیوتر را تحت فشار در مورد و پایداری آزمایش می کند تا اطمینان حاصل کند که اجزا به بهترین نحو کار می کنند.
بهترین همکار برای عیب زدایی دستگاها و بعترین و با ارزش ترین نرم افزار پیرامون آزمایش سیستمها می باشد.جلوگیری از D.O.A که همان از بین رفتن سخت افزار دستگاه در اولین روزها می باشد.با امتحان کردن همه ی اجزا خطر سوختن ناگهانی آنها را کاهش می دهد و شما را از میزان کیفیت قطعات کامپیوتر آگاه میسازد. و باعث می شود که شما از خرج دوباره برای به پا کردن دستگاه، خطر از دست دادن دیتا هایتان (تا حد امکان) به دور باشید.
این برنامه بعد از هر سری ارتقا سیستم با تست آن باعث می شود که قطعه عوض شده اطمینان حاصل کنید.
هر کسی(حتی شما)که به صورت روزانه از کامپیوتر استفاده می کنید، حتما می دانید که یکی از مهمترین آرزوهای ما داشتن سیستمی پایدار و بدور از تغییرات ناگهانی می باشد. همانطور که همه ی ما یکبار هم که شده به این مساله یعنی از دست رفتن یکی از اجزای بسیار خسارت آور است. هم از نظر مالی و هم از نظر از دست رفتن دیتاهایمان. حال اگر با خوش شانسی روبرو باشیم تا جایگزینی عضو از دست رفته ی سیستم خود ما به اطلاعاتمان به صورت موقت دسترسی نخواهیم داشت. ولی اگر با بدشانسی روبرو شویم، همه ی اطلاعاتمان از بین خواهد رفت.
شاید بگویید که از سیستم خود نسخه ی پشتیبانی را تهیه کرده اید تا در موارد ضروری استفاده کنید. ولی برای سرپا کردن دوباره و بازگرداندن این نصخه بر روی دستگاهتان باید وقت زیادی را صرف کنید. حال اگر شما فردی باشید که در رابطه با شغلتان به طور مستمر نیاز به برقراری و رجوع بع دیتاهای خود داشته باشید، برای مثال اگر یک بازرگان باشید، یا به اطلاعات مشتریان وکارهای خود نیازمند باشی یا نیاز به دیدن فعالیتهای بانکی و اقتصادی خو داشته باشید. برای بازگرداندن اطلاعات خود وقت زیادی را از دست خواهید دادو محتملا بر کار شما تاثیرات منفی زیادی را خواهد گذاشت.
حال بر برخی خصلتهای بیشتر این نرم افزار نگاهی بیندازید:
-پشتیبانی آن لاین و کتابچه ی راهنمای (به صورت pdf)
-پشتیبانی برای پرینت گرفتن از نتایج تست دستگاهتان
-واقعه نگاری از نتایج در داخل قسمتی که انتخاب شده است ( به صورت ASCII یا HTML )
-ذخیره شماره سریال قسمت تست شده بر روی کارنامه
-خروجی های متفاوت برای کارنامه صادر شده به صورت word یا عکس
-قابلیت ذخیره نتایج به صورت کارنامه ای
-نشاندادن کارایی قسمت تست شده، به وسیله ی تعیین یک سری وظیفه برای هر تست
-نشاندادن و شمردن میزان کارایی قسمتهای تست شده
-ساده در استفاده با چند کلیک
-قابلیت اجرا از روی سی دی یا usb (در محیط ویندوز)
-مشخص کردن اطلاعات سیستم شامل : نوع و شماره سریال و سرعت cpu
-نشان دهنده ی میزان حرارت(به همراه Intel Active Monitor, HMonitor, MotherBoardMonitor and SpeedFan software)
-نمایش باتری رایانه های قابل حمل(with additional BatteryMon software)
-تست ram با بیشتر از 4GB ظرفیت برای ویندوز 2000/xp/vista
-تست پرینتر به صورت رنگی یا سیاه سفید
-تست کارت صدا با فایهای mp3, wav و midi
-تست هارد درایو و فلاپی تا بیش از 20 مورد به صورت همزمان
-تست 20 cd/dvd به صورت همزمان
-تست خاموش کردن ویندوز و reboot
-تست video ram
-پشتیبانی از SMART hard disk parameter
و چندین کار متنوع دیگر که در اطمینان حاصل کردن شما از سلامتی دستگاهتان بسیار موثر می باشد.
پس با خیال راحت دانلود کرده و بر روی دستگاهتان اجرا نمایید.



دانلود با حجم ۴.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com