۱۳۸۶ دی ۱۷, دوشنبه

با دانستن IP یك شخص مثلا در چت چه كارهایی می توان انجام داد؟

با دانستن IP یك شخص مثلا در چت چه كارهایی می توان انجام داد؟

● قطع ارتباط شخص با اینترنت: شما میتوانید با استفاده از برنامه هایی مانند IP Disconnect یا Rocket و دانستن IP شخص مقابل او را از اینترنت بیرون بندازید.

●كند كردن سرعت ارتباط شخص با اینترنت: با استفاده از برنامه هایی مانند Vai-te-ja-icmp Bomber و... با فرستادن Packet های بسیار در یك زمان سرعت شخص را عملا كاهش دهید ....

● پیدا كردن پورت های باز: وقتی كه IP یك فرد را داشته باشید میتوانید با استفاده از برنامه های Port Scanner سیستم شخص مقابل را جستجو كنید و اگر پورت بازی وجود داشت در صورت امكان از آن استفاده كنید.

● یافتن تروجان فعال در سیستم مقابل: خب مانند بالا بعضی از برنامه ها با دادن IP یك دستگاه آن دستگاه را برای تروجان های فعال جستجو می كند و اگر پورت بازی مربوط به یك تروجان را پیدا كند به شما گزارش میدهند.


● آیا میتوان با دانستن IP یك شخص با برنامه هایی مانند Sub Seven و.. به سیستم قربانی حمله كرد؟
در حالت عادی خیر، یعنی اینكه برای كار كردن با برنامه های تروجان مانند Sub Seven باید یك Server در سیستم قربانی فعال شود ( فایل سرور فایلی است كه با برنامه های تروجان مانند Sub Seven ساخته شده و باید برروی سیستم قربانی اجرا شود و پس از اجرای فایل سرور یك پورت در سیستم قربانی باز میشود كه راه نفوذ شخص را باز می كند ) پس در نتیجه اگر قبلا فایل سروری برروی سیستم قربانی باز نشده باشد یا اینكه فایل سرور برروی سیستم او موجود نباشد شما هیچ كاری با برنامه های Trojan نمیتوانید بكنید.


● چه كنیم كه هیچ كسی نتواند آسیبی از طریق دانستن IP ما به ما برساند؟

خب تنها كاری كه شما باید انجام بدهید استفاده از یك فایر وال ( دیوار آتش ) Firewall در سیستم خودتان میباشد این برنامه ها پورتهای باز شما را بسته و شما را در مقابل حمله احتمالی از طریق IP و همچنین دسترسی برنامه های مشكوك را به اینترنت ( برای ارسال یا دریافت اطلاعات ) محدود می كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر