۱۳۸۶ دی ۲۰, پنجشنبه

دو دختر دانشجو در حوادثی جداگانه کشته شدند

دو دختر دانشجو در حوادثی جداگانه کشته شدند

خبرنامه امیرکبیر: دانشجوی دختر ۲۳ ساله ای که برای عکسبرداری از برف روز دوشنبه از منزل خود خارج شده بود، با حمله سگ های ولگرد در شمال غرب تهران، ایران زمین، جان خود را از دست داد.

پس از گذشت چندین ساعت از خروج این دانشجوی رشته عمران از منزل و جستجوی والدین او، آن ها این موضوع را به کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب اطلاع دادند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر یک روز پس از گم شدن این دختر دانشجو، مادر وی روز گذشته به سراغ یکی از بستگان خود که در نزدیکی محل سکونت آنها زندگی می کردند، رفت و ساعتی بعد با مشاهده تکه هایی از لباس فرزند خود در طول مسیر، تعدادی سگ را مشاهده کرد که در محلی جمع شده اند. او پس از نزدیک شدن به محل با جسد دختر گمشده اش مواجه شد.

بررسی و تحقیقات اولیه حاکی از آن است که این دختر دانشجو پس از حمله سگ های ولگرد اقدام به فرار کرده که یا به دلیل ترس و یا حمله سگ ها بی هوش شده و بر اثر سرمای شدید جان خود را از دست داده است. در خصوص دانشگاه محل تحصیل این دانشجو توسط منبع خبر، جام جم آنلاین، خبری داده نشده است.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر در حادثه ای دیگر یک دختر دانشجوی دانشگاه آزاد میبد توسط یکی از دانشجویان پسر این دانشگاه به قتل رسید.

م-ک، دانشجوی دانشگاه آزاد میبد، از ۲۰ روز پیش مفقود شد. بلافاصله تلاش برای جستجوی وی آغاز شد اما به هیچ نتیجه ای نرسید. تا این که شب گذشته جنازه دختری در حوالی جاده تفت - یزد که خفه شده و در گودال کوچکی دفن شده بود، توسط عابرین کشف شد.

بعد از بررسی به عمل آمده جنازه کشف شده با دانشجوی مفقود شده دانشگاه میبد تطابق داشت. تحقیقات پلیس در این خصوص در حال جریان است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر