۱۳۸۶ دی ۲۰, پنجشنبه

اس ام اس جديد

يه سوال برام پيش اومده، شبا كه ميگن: "بگير بخواب" چي رو بايد بگيريم؟؟؟ بيخيال حالا، بگير بخواب!!

************ ********* ************* ********* ********* **

2-اين اس ام اس فقط براي دويدن شما به سوي موبايل بوده و هيچ خاصيت ديگه نداره .

************ ********* ************ ********* ********* ****

3-سلام اين اس ام اس صرفآ جهت يادآوري به شما براي مسواک زدن است و ارزش قانوني ديگه اي ندارد . شب بخير .

************ ********* *********** ********* ********* *******

4-همه جا امن و امانه! تو راحت بگير بخواب!

************ ********* ********** ********* ********* *

5-پا شو سرت از رو متکا افتاده پايين!

************ ********* ********** ********* ********* ****

6-مشترك گرامي اين اس ام اس به منظور بيدار كردن شما مي باشد لطفا لبخند بزنيد!

************ ********* ********** ********* ********* ****

7-الله اكبر
. الله اكبر
.
.
.

بيدار شو وقت نمازه

************ ********* ******** ********* ********* ****

8-ميگم پاشو يه چند تا اس ام اس بفرستيم اينور اونور مردمو بيدار كنيم . خيلي حال ميده.
************ ********* ********* ********* ********* **

9-هر وقت به هوش اومدي به من زنگ بزن!

************ ********* ************ ********* ********* **

10- چند تا اس ام اس جدید اومده زنگ بزن برات بخونم ، هزینه ام زیاد نشه
************ ********* ************ ********* ********* ****

11-ببين عزيز دلم پاشو............ ..اگه پا نشي قهر ميکنما............ .....خب دلم برات تنگ شده.........جون من پاشو............ .پاشدي............ ..افرين عزيزم............ ...حالا که پاشدي ماچم کن بگير بکپ
************ ********* *********** ********* ********* **

12-سلام. ببخشيد بد موقع مزاحم شدم!، راستش را بخواهيد يه سوالي داشتم خيلي وقت بود ذهنم را مشغول كرده بود، مي خواستم بپرسم... مي خواستم... اصلا ولش كن. بزار براي بعد، خب؟
************ ********* ********** ********* ********* ***

13-سلام .... تو رو خدا ببخش .... نمي‌خواستم اين موقع شب بيدارت كنم ..... واقعاً ببخش.... سعي كن دركم كني .... من موبايلم گم شده زنگ بزن به گوشيم تا ببينم كجاست .شرمنده!!!
************ ********* *********** ********* ********* *

14-خيلي ببخشيد..مثل اينکه موقع بدي مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردي آفتابه رو کجا گذاشتي
************ ********* *********** ********* ********* *

15-سلام.اصلا نمي خواستم بيدارت کنم ولي مجبورم.من ميخوام برم دستشويي ولي تاريکه مي ترسم تو رو خدا تو هم بيا
************ ********* *********** ********* ********* ****

16- مي خواستم ببينم شبا که مي خواي بخوابي گوشيتو خاموش مي کني که سره کارت نزارن...
************ **************** ********* ********* *

17-خوش حالم که خوابي عزيزم ،

چون اگه بيدار بودي و مي دونستي از دلتنگي تو خوابم نمي بره حتما خوابت نمي برد
************ ********* ************* ********* ********* ******

18- به اشتياق اولين دانه برف، به تحمل آخرين برگ پاييز، به گرماي تن خورشيد و به زيبايي آسمان شب قسم مي خورم كه سر كاري
************ ********* ************ ********* ********* ******

19- ببين الان ساعت 12شبه. 1 ساعته ديگه قراره که منگولا برن پيش خدا و شفا بگيرن .حواست باشه يادت نره ها ، خواب نموني يه وقت
!!!
************ ********* *********** ********* ********* ******

20-هه هه هه گول خوردي من اس ام اس نبيدم وجدان مبايلت بيدم فقط وخاستم منو از جيبت در وياري تا كمي هوا وخورم جيگر.

************ ********* ******** ********* *******

21- اين اس ام اس رو فرستادم فقط براي اينکه مشغول باشي و دست تو دماغت نکني !!!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر