۱۳۸۶ دی ۱۷, دوشنبه

برف و سرما 21 قربانی در جاده های ایران گرفت

خبرگزاری فارس: اورژانس كشور اعلام كرد: 21 نفر در جاده‌هاي كشور به علت واژگوني خودرو و سرمازدگي جان خود را از دست دادند و 88 نفر مجروح شدند.

فرهاد رضواني رئيس اداره فوريت‌هاي پزشكي اورژانس كشور افزود: براساس آخرين آمار موجود طي 24 ساعت گذشته 21 نفر در جاده‌هاي كشور به علت واژگوني خودرو جان خود را از دست دادند كه از اين تعداد 4 نفر بر اثر سرمازدگي جان باختند.

وي اضافه كرد:‌بيشترين مشكل در محور جاده هراز و محور قزوين - رشت بود كه با همكاري هلا‌ل‌احمر، راهداري، پليس‌راه و اورژانس تاكنون حدود 10 هزار نفر افراد در راه مانده در ساختمان‌هاي راهداري اسكان داده شدند.

رضواني اضافه كرد: بعدازظهر يكشنبه اعلام شد كه حدود 700 خودرو در محور قزوين - رشت به علت بسته شدن راه گرفتار شده‌اند كه به تعدادي از اين خودروها تاكنون امدادرساني شده و اسكان يافته‌اند اما هنوز تعداد ديگري از آنها در راه مانده‌اند.

به گفته وی طي 24 ساعت گذشته يك كودك 4 ساله در استان كرمان بر اثر سيل جان خود را از دست داد.


وضعیت اسفناک مسافران جاده قزوین - رشت

خبرنگار نواندیش از قزوین خبر داد وضعیت مسافران در راه مانده جاده قزوین - رشت بسیار بد است.

براساس این خبر تعدادی از مسافران و اتومبیل ها در این جاده گرفتار شده اند و مشخص نیست که درآستانه سرمای سخت امشب چه زمانی آنها نجات خواهند یافت.

وضعیت مسافران در راه مانده در منطقه کوهین اسفناک گزارش شده است.

براساس این گزارش برخی منابع غیر رسمی از تلفات در این جاده خبر می دهند.

صداوسیمای استان قزوین در زیرنویسی از اهالی روستاهای اطراف محور کوهین خواسته است تا با توجه به مسدود شدن محورهای مواصلاتی و تاخیر در رسیدن امدادگران، با وسایط سنگین در اختیار به یاری در راه ماندگان بپردازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر